سرلشکر باقری اعلام کرد؛

آمادگی همه‌جانبه نیرو‌های مسلح برای همکاری با دولت سیزدهم

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی به حجت‌الاسلام رئیسی، آمادگی همه‌جانبه نیرو‌های مسلح برای همکاری با دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۶۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ - 03August 2021

پیام تبریک سرلشکر باقری به حجت‌الاسلام رئیسیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌ سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی تنفیذ حکم ریاست جمهوری را به حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)

با اهدای سلام و تحیات؛

حضور باشکوه، پرمعنا و عزت‌آفرین ملت غیور ایران اسلامی در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ پای صندوق‌های رأی، به‌رغم عملیات روانی و تبلیغات مسموم و زهرآگین دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و وضعیت دشوار ناشی از شرایط کرونایی در کشور، بار دیگر هوشمندی، هوشیاری و زمان‌شناسی ایرانیان را به رخ جهانیان کشاند و برگ زرین و افتخارآمیز جدیدی در تاریخ این سرزمین افزود.

با سپاس به درگاه حضرت باریتعالی، تنفیذ رأی ملت و نصب جنابعالی بعنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران با حکم مبارک مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه نیرو‌های مسلح برای همکاری با دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف، دوام توفیق و سربلندی آن برادر عزیز و دولتمردان همراه در این مسئولیت خطیر و تاریخی و همت و مجاهدت در صیانت از امنیت کشور، تقویت وحدت و عزت ملی، ارتقای ابهت نظام مقدس اسلامی و مأیوس ساختن دشمن، تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بهره‌مندی از حمایت‌های ملت فهیم و آگاه و سایر قوا را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار