مدرس حوزه‌های علمیه خوزستان:

خدمت به شهدا و حوزه دفاع مقدس افتخار بزرگی است

حجت‌الاسلام «حاجتی» نشان خادمی شهدا و حوزه دفاع مقدس را افتخاری بزرگ دانست و گفت: این رتبه‌ها و درجه‌ها که البته نشان از توانایی و لیاقت افراد دارند، زمانی با ارزش و مهم هستند که رضایت خلق خدا را به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۴۶۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲ - 04August 2021

خدمت به شهدا و حوزه دفاع مقدس افتخار بزرگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به دیدار برادرش حجت الاسلام «میراحمدرضا مرادحاجتی» مدرس حوزه‌های علمیه خوزستان رفت.

حجت الاسلام حاجتی در ابتدای این دیدار، نشان خادمی شهدا و حوزه دفاع مقدس را افتخاری بزرگ دانست و اظهار داشت: این رتبه‌ها و درجه‌ها که البته نشان از توانایی و لیاقت افراد دارند، زمانی با ارزش و مهم هستند که رضایت خلق خدا را به همراه داشته باشند.

مدرس حوزه های علمیه خوزستان افزود: شاید مهمتر از جنگ، انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسل های بعد باشد که کمتر از مبارزه در خط مقدم نیست و امروز این رسالت بزرگ و سنگین بر دوش شما و مجموعه شماست که ان‌شاءلله بتوانید مثل همیشه در این امر خطیر زیر سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیرق سبز عاشورایی دفاع مقدس پیروز و سربلند باشید.

در ادامه این دیدار سردار حاجتی از عالم برجسته و سخنور توانمند کشور برای پوشیدن لباس و نشان جدید، رخصت طلبید و بیان داشت: سربازی امام زمان (عج) بالاترین نشان افتخار و بهترین درجه برای یک پاسدار و بسیجی است.

وی متذکر شد: ما هر چه داریم از برکت وجود برادری است که همواره سایه معنویت و اعتقادات ارزشی و انسانی‌اش را از سر ما برنداشت و محبت بی شائبه و دانش اسلامی اش را از ما دریغ نکرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: این نشان‌ها و درجه‌ها زمانی به ما ارزش می‌دهند که توان و انگیزه ما را برای خدمت بیشتر کنند در غیر اینصورت شانه‌های ما تحمل این همه مسئولیت صادقانه برای خلق خدا را نخواهند داشت.

در پایان این دیدار حجت‌الاسلام حاجتی ضمن آرزوی توفیق برای مجموعه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس خواهان توجه و عنایت بیشتر جهت ساماندهی قبور شهدای گمنام و دیگر شهدای گرانقدر در گلزار شهدای اهواز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار