رئیس مرکز پایش فقر کمیته امداد خبر داد؛

راه‌اندازی ۳۰۳ خانه امداد در بیش از ۲ هزار محله در سراسر کشور

باغبانی با بیان اینکه ۳۰۳ خانه امداد در دو هزار و ۲۰ محله در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد، گفت: خانه‌های امداد به صورت مردمی فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۴۶۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ - 04August 2021

راه‌اندازی ۳۰۳ خانه امداددر بیش از ۲ هزار محله در سراسر کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، ابراهیم باغبانی رئیس مرکز پایش فقر کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم آیین افتتاحیه خانه‌های امداد در ۳۰۳ محله کشور که در ساختمان مرکزی کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای راه‌اندازی خانه‌های امداد، اظهار داشت: این طرح در پنج نقطه تهران به صورت آزمایشی به مرحله اجرا درآمد که خوشبختانه موفقیت‌های خوبی به دست آورد.

وی ادامه داد: ۳۰۳ خانه امداد در دو هزار و ۲۰ محله در سراسر کشور راه‌اندازی شد و این خانه‌های امداد به صورت مردمی فعالیت خواهند کرد.

باغبانی گفت: بیشترین خانه‌های امداد در استان‌های تهران، فارس و خراسان رضوی راه‌اندازی خواهد شد. همچنین خانه‌های امداد در ۱۴۳ شهرستان فعالیت خواهد کرد.

رئیس مرکز پایش فقر کمیته امداد افزود: مهمترین اهداف این طرح شناسایی نیازمندان محلات به صورت میدانی است و این موصوع جزء رسالت‌های کمیته امداد است، ارائه خدمات به نیازمندان با هدایت‌های صحیح منابع و هماهنگی با دستگاه‌های پشتیبان و تشکل‌های مردم نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: رکن اصلی این طرح ساکنین محل است و باید ظرفیت‌های موجود در محلات احیا و از آن‌ها به خوبی استفاده کرد؛  همچنین برجسته‌سازی ظرفیت‌های جوانان در محلات از رویکرد‌های اصلی این طرح است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها