فرمانده کل سپاه:

پاسخ ایران به تهدیدات دشمنان ویرانگر و پشیمان‌کننده است

سرلشکر سلامی درباره جریان‌سازی اخیر رسانه‌ای دشمنان گفت: به آن‌ها اخطار می‌دهیم که از گذشته درست بگیرند و بدانند که پاسخ‌های ما مخرب، ویرانگر و پشیمان‌کننده است.
کد خبر: ۴۷۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ - 04August 2021

پاسخ ایران؛ مخرب، ویرانگر و پشیمان کننده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره جریان‌سازی اخیر رسانه‌ای دشمنان اظهار داشت: به دنبال موفقیت‌های نظام، دشمنان تلاش زیادی کردند تا از این اتفاق‌هایی که در داخل کشور گاهی در بحث کمبود آب یا برق و مسائلی از این دست وجود دارد، سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: در مرحله انتقال دولت هستیم؛ متمایز از انتقال دولتی که در آمریکا صورت می‌گیرد و این انتقال دولت در ایران با وقار، سلامت و آرامش است و فرایند سیاسی را پشت سر می‌گذاریم.

فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان سعی می‌کنند که برای ملت ایران یک دغدغه درست کنند؛ اما به آن‌ها اخطار می‌دهیم که از گذشته درست بگیرند؛ ۴۲ سال است ما با دشمنان مقابله می‌کنیم و امروز قوی‌تر از هر زمان و مصمم‌تر هم هستیم.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: دشمنان افکار و اندیشه باطل را از سرشان بیرون کنند؛ چرا که پاسخ‌های ما مخرب، ویرانگر و پشیمان‌کننده است و به آن‌ها توصیه می‌کنیم که وارد عرصه مقابله با ملت ایران نشوند؛ زیرا ما محکم و ثابت‌قدم هستیم.

وی همچنین درباره تولید واکسن «نورا» عنوان کرد: همزمان برای تولید واکسن نورا تلاش می‌کنیم تا ملت ایران واکسینه شوند و از این بیماری نجات پیدا کنند.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: برای مقابله با بیماری کرونا از همه امکانات خود استفاده می‌کنیم و هر آنچه داریم، دریغ نمی‌کنیم.

سردار سلامی درباره استفاده از امکانات سپاه در بحث مقابله با موج پنجم کرونا گفت: هر آنچه که امکانات و استعداد داریم، طبق درخواستی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ما دارد، گسترش می‌دهیم و گسترش نیز داده ایم.

وی ادامه داد: همه امکانات خود را اعم از نمایشگاه، ورزشگاه و خیلی از مکان‌های دیگر با تلاش نیروی زمینی و دانشگاه علوم پزشکی و سپاه حضرت رسول (ص) همه این‌ها گسترش پیدا کرده و برای واکسیناسیون بسیج شده است.

فرمانده کل سپاه افزود: بسیجیان نیز در طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا مشغول به فعالیت هستند و بیمارستان بقیه الله (ص) فراتر از ظرفیت واقعاً تلاش می‌کند و در بقیه نقاط کشور و در سیستان و بلوچستان و هرمزگان این بسیج نیرو اتفاق افتاده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما هر آنچه که داریم در این راه دریغ نمی‌کنیم، گفت: اکنون نیز بعد از این جلسه یک جلسه ارتباط تصویری با همه فرماندهان سپاه در سراسر کشور داریم و خواسته دوباره برای مهار این بیماری در اوج گیری مرحله پنجم انجام می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با همکاری مردم و تلاش‌های دوستان در بیمارستان‌ها بتوانیم این موج را نیز مهار کنیم و به نقطه‌ای برسیم که مردم کمتر از این رنج ببرند، اما این یک مسئله بین المللی و ملی و حیاتی است و سپاه تمام امکانات خود را در این مسیر بکار می‌گیرد و این کار را هم کرده است.

فرمانده کل سپاه همچنین درباره اختصاص نام یکی از ورزشگاه‌ها به نام «جواد فروغی» بیان کرد: یکی از بهترین ورزشگاه‌های سپاه را به نام پر افتخار ایشان نام‌گذاری می‌کنیم و امیدواریم یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشور باشد. جواد فروغی یک قهرمان جاودانه است؛ نه‌فقط به خاطر کسب مدال طلا، بلکه به خاطر اینکه با رفتار‌های انقلابی و حماسی خود در المپیک، حیثیت، غیرت و تعصب ایرانی اسلامی خودش را نشان داد و دل ملت ایران را شاد کرد.

سرلشکر سلامی گفت: ان‌شاءالله به پاس این فداکاری مومنانه که در عرصه مقابله با کرونا دارد و همین‌طور افتخارآفرینی جاودانه که در المپیک داشت، یک ورزشگاه زیبا و مدرن در این مجموعه به نام ایشان ساخته می‌شود که المپیکی‌های بعدی و طلایی‌ها بعدی را در آن ورزشگاه بتوانیم تربیت کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار