رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه خبر داد؛

حضور مجازی ۲۶ میلیون نفر در راهیان نور

سردار مطهری با اشاره به حضور ۲۶ میلیون نفر از راهیان نور در بستر فضای مجازی گفت: در شرایط کرونایی امکان حضور فیزیکی در راهیان نور نبوده و به این منظور بستر فضای مجازی بهترین شرایط را فراهم آورده است.
کد خبر: ۴۷۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ - 04August 2021

حضور مجازی ۲۶ میلیون نفر در راهیان نوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباس مطهری» ظهر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استکبار از طرق جنگ روانی به دنبال ایجاد فشار به جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: استکبار پیش از آنکه در حوزه اقتصادی سیاسی امنیتی فشار بیاورد در حوزه رسانه در حال فشار آوردن است که این امر نشان‌دهنده نقش رسانه در جهان است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ولایت‌پذیری در جامعه گفت: مسؤولان باید خود را مطیع امر ولایت‌فقیه دانسته و گوش‌به‌فرمان ایشان باشند، زیرا نیز در طول ۴۰ سال داشتیم از برکت خون شهدا و رهنمود‌های مقام معظم رهبری بوده است.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از راه‌های خروج کشور از این شرایط را وحدت در بین مسؤولان و مردم دانست و بیان کرد: شعار دولت جدید مردمی بودن بوده و سپاه هم به‌مانند این ۴۰ سال کمک‌حال دولت است، زیرا باید همه کمک کنیم تا کشور از این شرایط خارج شود.

مطهری با بیان اینکه باید فرهنگ شهدا در جامعه به‌خصوص در به جوانان شناسایی شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی موفقیت و استحکام خود را مدیون خون پاک شهیدان بوده و باید فرهنگ شهادت و فداکاری‌های این عزیزان برای مردم بازگو شود.

وی نقش راهیان نور در اشاعه فرهنگ ایثار را بسیار مفید دانست و گفت: راهیان گردشگری جنگ نبوده و یک سفر معرفتی است که در آن الگو‌های برای جوانان معرفی‌شده که بسیار می‌تواند به حل مشکلات کشور کمک کند.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رسالت برگزاری سفر‌های راهیان نور بیان کرد: در رابطه با مأموریت اردویی و گردشگری راهیان نور هدف زیارت، نشان دادن معرفت شهدا و واکاوی گنج یابی سیره شهدا بوده و باید این سه هدف به‌طور جد پیگیری شود.

مطهری با اشاره به نقش برپایی اردوی راهیان نور در خصوص مقابله با جنگ نرم استکبار گفت: راهیان نور فناوری در مقابله با جنگ نرمی است که دشمن ایجاد کرده و باید از این ظرفیت به‌درستی و در راستای اشاعه فرهنگ شهادت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه جوانان برای پیمودن مسیر گام دوم انقلاب نیازمند الگو‌های هستند تا در مسیر زندگی موفق شوند، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان نیازمند الگو‌های رفتاری هستند و راهیان نور یکی از بهترین راه‌های دستیابی به الگو‌های رفتاری است و اثرگذارترین عملیات محسوب می‌شود.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از عملکرد گیلان در برپایی مجازی اردو‌های راهیان نور افزود: با توجه به شرایط کرونا راهیان نور در بستر فضای مجازی اجرا شد و استان گیلان نیز در اجرای این طرح موفق بوده و به این دلیل بنا داریم در آینده، در کنار برگزاری راهیان نور حقیقی راهیان نور مجازی را ادامه دهیم.

مطهری با اشاره به حضور ۲۶ میلیون نفر از راهیان نور در بستر فضای مجازی گفت: در شرایط کرونایی امکان حضور فیزیکی در راهیان نور نبوده و به این منظور بستر فضای مجازی بهترین شرایط را فراهم آورده است.

به گفته رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۶۲ هزار و ۶۰۰ نفر در گیلان به‌صورت آنلاین و یک‌میلیون و ۴۰۰ نفر به‌صورت آفلاین از بستر فضای مجازی در راهیان نور شرکت کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار