هشدار فرمانده نیروی هوافضای سپاه به صهیونیست‌ها

سردار سرتیپ حاجی‌زاده در واکنش به تهدید‌ات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: پاسخ ایران به هرگونه تهدید دشمنان، سخت و کوبنده خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ - 07August 2021

هشدار فرمانده نیروی هوافضای سپاه به رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تلویزیونی، به تهدید‌ات رژیم صهیونیستی پس از هدف‌گیری یک کشتی اسرائیلی با پهپاد‌های ناشناس در منطقه دریای عمان واکنش نشان داد.

وی با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در برابر دشمنان، امتحان خودش را پس داده است و نیازی به آزمایش مجدد ندارد، اظهار داشت: با این حال، دشمنان در صورت تمایل می‌توانند دوباره توانمندی ایران را در پاسخ به تهدیدات آزمایش کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن اگر جسارت کند و تصمیم بر آزمایش کردن ما داشته باشد، می‌داند با چه پاسخی روبه‌رو خواهد شد.

سردار حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هم قدرت دارد و هم اراده بکارگیری قدرتش را در برابر دشمنان دارد، تأکید کرد: در صورت هرگونه اشتباه دشمنان، به‌طور حتم پاسخ سختی خواهیم داد و آن‌ها هم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار