سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مقبولیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فرهنگی مجلس

حجت‌الاسلام نصیرایی به مقبولیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فرهنگی اشاره کرد و گفت: امیدواریم اعتماد نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موجب عملکرد خوب ایشان باشد.
کد خبر: ۴۷۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۸ - 27August 2021

حجت‌الاسلام «مجید نصیرایی» سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به طرح برنامه‌های وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اظهار داشت: در کمیسیون فرهنگی تحت تاثیر هجمه‌ها و جو قرار نمی‌گیریم و روی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تاکید می‌کنیم.

وی به سابقه طولانی محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در حوزه فرهنگ اشاره کرد و افزود: ایشان نسبت به چند وزیر فرهنگ قبلی، سوابق و آشنایی بیشتری دارند هر چند که قطعا بهتر از ایشان وجود داشته اما باید توجه داشت که ایشان فرد مورد اعتماد رئیس جمهور است و همچنین اشراف به حوزه داشته باشد و در مجموع معدل خوبی در این حوزه دارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مقبولیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: محمدمهدی اسماعیلی رای مورد قبولی دریافت کردند که امیدواریم اعتماد نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موجب عملکرد خوب ایشان در وزارت خانه باشد.

حجت‌الاسلام نصیرایی در مورد مهمترین اقدام وزیر فرهنگ خاطرنشان کرد: رسیدگی به آسیب‌های جامعه هنری و مجموعه‌های مرتبط باید در اولویت وزیر باشد و به فعالیت‌هایی که آقایان توجه نکردند، اهتمام ورزد؛ همچنین صندوق حمایت از هنرمندان که اعتبار خوبی برای امسال گرفته می‌توان بخش عمده‌ای از مشکلات را حل کند.

وی همچنین در مورد حوزه میراث و گردشگری بیان کرد: ظرفیت‌های فراوانی داریم و با توجه به حضور آقای ضرغامی به عنوان یک شخصیت شناخته شده، شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه صنعت گردشگری یکی از صنایع پولساز در دنیاست ابراز است، گفت: در کشور ما به این حوزه نگاه دقیق و جامعی صورت نمی‌گیرد و افراد یک جانبه به موضوع نگاه می‌کنند و از نبود نگاه جامع به این حوزه غافل هستیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها