درگذشت تعدادی از والدین شهدا در هفته گذشته

در هفته گذشته تعدادی از والدین شهدا دار فانی را وداع گفتند.
کد خبر: ۴۷۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ - 04September 2021

درگذشت تعدادی از والدین شهدا در هفته گذشتهبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، طی چند روز گذشته تعدادی از والدین شهدا به جهت کهولت سن و بیماری به فرزندان شهید خود پیوستند.

بر این اساس سید احمد هاشمیان پدر شهیدان سید حسین و سید جواد هاشمیان دار فانی را وداع گفت. شهید سید جواد هاشمیان متولد هشتم تیر ۱۳۴۶ در تهران بود که تا مقطع دیپلم درس خواند و سپس به جبهه‌های جنگ عزیمت کرد. او ۲۰ دی سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید.

همچنین حاجیه خانم «پاسبان» مادر معظم شهیدان والامقام «رحیم و بیگ آقا صوابی نیری» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. شهید معظم رحیم صوابی نیری متولد اول بهمن ۱۳۴۳ از طریق نیرو‌های ژاندارمری سابق به خدمت مقدس سربازی اعزام و در ۱۷ اسفند ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی پیرانشهر و شهید گرانقدر بیگ‌آقا صوابی نیری متولد اول آبان ۱۳۴۷ با عضویت سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۲۱ تیر ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی عین خوش پس از نبرد بی‌امان برای دفع معاندین نظام و متجاوزین بعثی و دفاع از حریم انقلاب اسلامی و ولایت به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

«حاج حیدر عسگرزاده» پدر شهیدان معظم «علی‌اصغر و علی‌اکبر عسگرزاده» پس از تحمل سال‌ها غم فراق به فرزندان شهیدش پیوست. شهید علی‌اصغر عسگرزاده سال ۱۳۴۱ در شهرستان خوی دیده به جهان گشود. به عنوان بسیجی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و سال ۱۳۶۲ در شرهانی توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش و سوختگی به شهادت رسید.

شهید علی‌اکبر عسگرزاده سال ۱۳۴۴ در شهرستان خوی به دنیا آمد، به عنوان پاسدار عازم جبهه شد و سال ۱۳۶۵ در حاج عمران بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها