نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

یاد و خاطره شهدا برای همیشه در قلوب بیداردلان زنده است

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: یاد و خاطره شهدا برای همیشه در قلوب بیداردلان، استقلال‌طلبان، عدالت‌خواهان و آزادی‌خواهان زنده است.
کد خبر: ۴۷۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ - 05September 2021

یاد و خاطره‌ی شهدا برای همیشه در قلوب بیداردلان زنده استبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در یادواره «۷۲ شهید عاشورایی محله شنب غازان تبریز» اظهار داشت: یاد و خاطره‌ شهدا برای همیشه در قلوب بیداردلان، استقلال طلبان، عدالت خواهان و آزادی‌خواهان زنده است.

وی با تأکید بر ضرورت احترام و تکریم نسبت به خانواده شهدا که در هشت سال دوران دفاع مقدس درخشیدند و جان خود را در راه خدای تبارک و تعالی فدا کردند، گفت: به برکت آن مجاهدت‌ها، انقلاب شکوهمند ما تا این زمان استمرار پیدا کرده و با الهام از وصیت‌نامه‌های این شهدای عزیز، ما می‌توانیم این خط نورانی و مقدس را با قوت بیشتر ادامه دهیم.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: ایستادگی در مقابل استبداد و استکبار در تمامی عرصه‌ها یک افتخار بوده و همواره باعث شکست دشمنان در رسیدن به اهداف شوم‌شان شده است. ما وقتی به قرآن کریم مراجعه می‌کنیم در کنار همه جنگ‌هایی که رسول خدا (ص) داشت، در کنار همه مکارم اخلاقی که آن وجود مبارک داشت، در کنار همه‌ی قوانین، دستورات و رسالتی که آن نبی خاتم داشت، می‌بینیم خدای تبارک و تعالی یک امر بسیار مهم متوجه پیامبر (ص) کرده و فرموده «فَاسْتَقِمْ کَما أُمِرْتَ» امر به استقامت. استقامت» یعنی انسان در تمام امور زندگی، امور سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی باید مستقیم و در آن راه ثابت قدم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار