مجتهدزاده:

علی‌رغم مشکلات می‌توان با برنامه‌ریزی برای نشر فرهنگ دفاع مقدس قدم برداشت

رئیس‌ سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در وبینار بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: علی‌رغم وجود مشکلات می‌توان با برنامه‌ریزی خوب و استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها در هر استان برای نشر فرهنگ دفاع مقدس قدم برداشت.
کد خبر: ۴۷۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ - 05September 2021

برگزاری وبینار بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، وبینار بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس به ریاست مریم مجتهدزاده رئیس‌سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با حضور مدیران سازمان و روسای دایره زنان استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

مجتهدزاده در این نشست مجازی با قدردانی از عملکرد استان‌های فعال در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: در آخرین جلسه مدیران کل بنیاد چند تا از استان‌ها امتیاز خوبی کسب کردند که بیانگر عملکرد خوب و تعامل مناسب با دیگر سازمان‌ها و دستگاه بوده است.

رئیس‌سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: علی رغم وجود مشکلات می‌توان با برنامه ریزی خوب و استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها در هر استان برای نشر فرهنگ دفاع مقدس قدم برداشت.

مجتهدزاده با بیان اینکه فعالیت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در حوزه سیاستگذاری است، تصریح کرد: با توجه به فراجناحی بودن فرهنگ دفاع مقدس ظرفیت همه دستگاه‌ها برای نشر این فرهنگ در اختیار ما قرار دارد و اینکه چگونه از این ظرفیت‌ها برای بهبود کار استفاده شود به مهارت مدیریتی روسای دایره زنان بنیاد در استان‌ها برمی‌گردد.

وی ادامه داد: عملکرد هر استان بر اساس شاخص‌ها و برنامه‌هایی که توسط سازمان زنان اعلام می‌شود سه ماه یکبارسنجیده می‌شود و بر اساس امتیاز‌هایی که هر استان کسب می‌کند استان‌های برتر معرفی می‌شوند؛ بنابراین استان‌ها بر اساس گزارش‌هایی که ارسال می‌کنند درجه بندی می‌شوند و متناسب با آن استان‌های قوی و ضعیف در جهت نشر فرهنگ دفاع مقدس مشخص می‌شوند.

مجتهدزاده خاطرنشان کرد: بررسی عملکرد استان‌ها زمینه رقابت را فراهم می‌کند و باعث می‌شود زحمات استان‌های فعال در حوزه نشر فرهنگ دفاع مقدس دیده شود و همچنین باعث می‌شود تا استان‌های دیگر تلاش کنند خودشان را به سطح مطلوب برسانند.

مجتهدزاده گفت: دولت جدید به حول و قوه الهی تشکیل شد و علی رغم اینکه موضوع دفاع مقدس موضوعی است که مورد وفاق و همدلی است و تعاملات خوبی بین سازمان و دستگاه‌های ذیربط در این حوزه تاکنون انجام شده است، اما ان‌شاءالله دولت جدید نیز هماهنگ‌تر است و این فرصتی است که باید استفاده حداکثری را از آن داشته باشید، ارتباطات بیشتری را بگیرید و برنامه‌های مشترک بهتری با تعامل با دستگاه‌های دیگر اجرا کنید.

رئیس‌سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: روسای دایره زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان سیاستگذار باید مطرح کننده برنامه‌های دفاع مقدس باشند و با برگزاری جلسات هم‌اندیشی از مشارکت و ظرفیت دستگاه‌های دیگر استفاده کنند.

مجتهدزاده در پایان با اشاره به اینکه فصل جدیدی برای کار باز شده است تاکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است و برای پیشبرد کار‌ها باید شورای هماهنگی استان‌ها تشکیل شود و با توجه به انجام واکسیناسیون، سفر‌های استانی مجدد شکل بگیرد بنابراین باید برنامه‌محور پیش بروید تا به ارتقاء کار در حوزه حفظ آثار دفاع مقدس بیانجامد.

در ادامه این نشست، مدیران سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس نظرات خود را مطرح کردند و روسای دایره زنان بنیاد استان‌ها نیز ضمن گزارش اقدامات استان خود گزارشی از برنامه‌هایی که در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد، ارائه دادند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها