سردار سلامی:

آمریکا مدیر همه کودتاهای جهان و بدنام‌ترین کشور تاریخ بشر است/ دوران قلدری و زورگویی به ملت ایران پایان یافته

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دیگر دوران قلدری و زورگویی به ملت ایران پایان یافته، و فقط می‌توان با ادبیات محترمانه و در فضایی عادلانه با ملت ایران سخن گفت.
کد خبر: ۴۷۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ - 02June 2015

آمریکا مدیر همه کودتاهای جهان و بدنام‌ترین کشور تاریخ بشر است/ دوران قلدری و زورگویی به ملت ایران پایان یافته

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، صبح امروز در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی شهید تهرانیمقدم که در سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد، با اشاره به مقام والای شهیدان اظهار داشت: شهید تهرانیمقدم سرشار از اراده، همت، تعصب، و انسانی با آرزوهای بلند الهی بود، که برای تحقق این آرزوها با شتاب پیش میرفت.

وی با بیان اینکه همه شهیدان تجلی خصایل الهی انسان بودند، گفت: هر ملتی هویت خود را از منابعی الهام میگیرد؛ اگر ملتی دارای عناصر ساخت شخصیت خود نباشد، ضعیف، ناتوان و وابسته خواهد بود؛ اما امام خمینی(ره) و امام خامنهای را داریم که منبع اصلی اقتدار، آگاهی، حرّیت، صلابت، افتخار، منزلت و شرافت ملت ایران و همه امت اسلام هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما الهامیافتگان عاشورا هستیم، و عاشورا سازنده عناصر اصلی و شاکله ملت شجاع ایران است.

سردار سلامی ادامه داد: به گفته اوباما رئیس بزرگترین قدرت ظاهری و بزرگترین شکوه شیطانی تاریخ، ایرانیها در جنگ با صدام یک میلیون شهید دادند، و این نشان میدهد هر گاه غرور ایرانیها خدشه دار شود سرسختانه میایستد.

وی تأکید کرد: شهیدان امروز هم تصویرگر ملتی بزرگ، شکستناپذیر، ایستا، و نفوذناپذیر در مردمک چشم دشمنان هستند، و هنوز هم شهدا بازدارندگی ما را در برابر قدرتهای بزرگ محقق میسازند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اگر شهیدان نبودند ما با چه سندی میگفتیم که "ما تا آخر مقابل دشمنان میایستیم"، افزود: هر ملتی آنگونه عمل میکند که میاندیشد؛ شهدا این اندیشه را برای ما به ارمغان آوردند که "نباید از شکوه ظاهری قدرتها ترسید"؛ این منبع الهام ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: شهید تهرانیمقدم دشمن را خوب شناخته بود، و میدانست که دشمنان فقط به «منطق قدرت» احترام میگذارند نه «قدرت منطق». او زمین و زمان را به هم میریخت تا ایران قدرتمند شود.

سردار سلامی عنوان کرد: امروز به نقطهای رسیدهایم که با اطمینان و آرامش، بدون هیچ هراسی صاحب آن مقدار از قدرت عظیم مادی و معنوی هستیم، که میتوانیم با آرامش، اعتماد به نفس و بر اساس منطق توازن قدرت بین خود و دشمنان، بگوییم که دیگر دوران قلدری و زورگویی به ملت ایران پایان یافته، و فقط میتوان با ادبیات محترمانه و در فضایی عادلانه با ملت ایران سخن گفت.

وی با اشاره به مذاکرات هستهای و با بیان اینکه آمریکاییها میگویند برخورد ما با ایران در موضوع هستهای براساس اعتماد نیست، بلکه بر منطق راستیآزمایی است، گفت: آمریکا بدنامترین کشور تاریخ بشر است، و آمریکاییها مدیران همه کودتاهای عالم، بمباران کننده عروسیها، حملهکنندگان به خانههای مردم عراق و افغانستان در نیمههای شب هستند، اما آنها باید بدانند که قدرتشان رو به زوال است، و آثار این زوال به خوبی هویداست.

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: ملت ایران تصمیم گرفته از عزت، منزلت، استقلال، آزادی، کرامت و دستاوردهای انقلاب پرشکوهش تا آخر دفاع کند؛ این راه ما و راه شهیدان ماست، که رهبر حکیم ما برای ملت ایران ترسیم کرده است.

سردار سلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در در دانشگاه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: وقتی ایشان هشدار دادند که «من اجازه نمیدهم»، این «من»، تجلی اراده یک ملت بود، و این را به جهانیان نشان داد که ما برای تحقق این پیام جان میدهیم تا اراده خود را به دشمنان تحمیل کنیم.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رحیم شاه محمدی
|
-
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
1
تکلیف ما با کسانی که آمریکا را کدخدا میدانند چیست؟
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار