تبریک فرماندهان ارتش در پی بازگشت مقتدرانه «ناوگروه ۷۵» از اقیانوس اطلس

فرماندهان ارتش در پیام‌هایی جداگانه بازگشت مقتدرانه «ناوگروه ۷۵» نیروی دریایی ارتش را از دریانوردی پهنه اقیانوس اطلس تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۷۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ - 11September 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی بازگشت مقتدرانه «ناوگروه ۷۵» نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مأموریت دریانوردی پهنه اقیانوس اطلس، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیام‌هایی جداگانه این موفقیت را تبریک گفتند.

پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با صدور پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، موفقیت ناوگروه هفتاد و پنجم نیروی دریایی ارتش در انجام ماموریت دریایی و بازگشت غرور آفرین این ناوگروه را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با همت و اراده پولادین جوانان دریادل ارتش با انجام طولانی‌ترین سفر دریانوردی نظامی در تاریخ کشور رقم خورد را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

دانش بومی در کنار همت و ایثار جوانان غیور نیروی دریایی با استفاده از ناوشکن تمام ایرانی سهند و ناوبندر مکران و در کنار آن صبوری و ازخودگذشتگی خانواده‌های محترم ایشان، موجب افتخار ملی و سربلندی ایران اسلامی شد و اقتداردریایی ایران را به رخ جهانیان کشید.

با حمد و ستایش به درگاه الهی این موفقیت افتخار آمیز را که موجب خرسندی و نشاط در جامعه به ویژه نیرو‌های مسلح و یاس و ناامیدی دشمنان کشور مقدسمان شد به جنابعالی، آحاد فرماندهان و کارکنان غیرتمند نیروی دریایی ارتش تبریک عرض می‌نمایم و توفیقات روزافزون همه نیرو‌های مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحق ایشان، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

پیام فرمانده نیروی هوایی ارتش

امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی بازگشت ناوگروه ۷۵ پیام تبریکی را به فرمانده نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

برادر ارجمندم امیر دریادار شهرام ایرانی
فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

بازگشت پیروزمندانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از سفری ۴ ماهه و طی موفق‌آمیز ۴۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی با وجود لفاظی‌های رژیم جعلی صهیونیستی، یکبار دیگر هیمنه‌ی پوشالی این رژیم رو به افول و زوال را پیش چشم جهانیان فرو ریخت و مشت تهی از دستاورد استکبار جهانی از تحریم و تهدید کشور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه را باز کرد. فرزندان غیرتمند ارتش در آن نیروی آبرومند، با اقتدار مثال‌زدنی و بدون بیم و هراس از گمانه‌زنی‌ها برای درازدستی و تعرض دشمنان قسم‌خورده‌ی ملت امام حسین علیه السلام، پیام تغییر کردن معادلات قدرت جهانی به نفع جبهه‌ی مقاومت را یکبار دیگر عملاً به گوش جهانیان رساندند.

با دلی مسرور از این دستاورد و پیروزی بزرگ و با افتخار به داشتن همرزمانی شایسته‌ی تکریم و تعظیم، به نمایندگی از کارکنان شریف نیروی هوایی الهی، دست یکایک فرماندهان و کارکنان ناوگروه ۷۵ آن نیرو را برادرانه به گرمی فشرده و سربلندی و عزت روزافزون شما و ایشان را به برکت دعای مجیب حضرت بقیه‌الله الاعظم (ع) و هدایت داهیانه‌ی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

پیام فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با صدور پیامی به امیر دریادار ایرانی، انجام موفقیت‌آمیز مأموریت دریایی توسط ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادار گرامی؛ امیر دریادار شهرام ایرانی
فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش

سلام علیکم

انجام مأموریت موفقیت‌آمیز ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی راهبردی گامی تازه در حضور مقتدانه جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی بود که اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید. این ناوگروه پس از ۱۳۳ روز دریانوردی در دریا‌های آزاد و اقیانوس‌ها و طی ۴۴ هزار کیلومتر، برگ زرینی به افتخارات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی افزود و موجب یاس بیش از پیش دشمنان زبون جمهوری اسلامی ایران شد.

اینجانب این موفقیت را خدمت محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، فرمانده محترم کل ارتش، شما و همرزمان پرتلاش و غیرتمندم در نیروی دریایی راهبردی ارتش تبریک عرض نموده و سر افزاری و سربلندی ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

پیام دستیار فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

امیر دریادار «حسین خانزادی» دستیار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در امور راهبردی، به‌مناسبت بازگشت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از اقیانوس اطلس، پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الله الذی سخر لکم البحر

همرزمان نیروی دریایی، امروز ماموریتی که در ماه‌های گذشته با ایمان، شجاعت و دانش آغاز شد، با موفقیت به مقصدی رسیده است که نقطه آغاز برای ساخت ایران اسلامی، ایران بزرگ و ایران تاریخی در امر دریا است.

ماموریت دریانوردی اطلس که با استقلال و اقتدار معنی‌دار ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حمایت همه رده‌ها با موفقیت انجام گردید؛ به واقع نمادی از خیزش تمدن ایرانی اسلامی به سمت دریا برای بهرمندی از همه فوائد آن از جمله توسعه‌ی فراگیر امنیت به نفع اقتصاد آبی و همکاری با دوستان است.

امروز به برکت انقلاب و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و مجاهدت‌های کارکنان و خانواده‌های نیروی دریایی، اطلس با همه چالش‌هایش به آبگیر دم دستی بدل شده است که دروازه‌های آن بدون هیچ محدودیتی به روی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گشوده شده است.

این حضور تاریخی و این حضور راهبردی را مدیون مردانی هستیم که وقتی به دریا‌ها و اقیانوس‌های پیش رو رسیدند، بدون هراس آن‌ها را به زیر سیطره خود کشیدند و فخر و منزلت ایران اسلامی را رقم زدند. این سرآغاز تاریخی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون دریادلان نیروی دریایی را از خداوند متعال خواستارم.

پیام فرمانده نیروی زمینی ارتش

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با صدور پیامی موفقیت ناو گروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در ثبت رکورد طولانی‌ترین پیمایش دریایی تاریخ کشور به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده محترم کل ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی و آحاد کارکنان و فرماندهان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از طولانی‌ترین پیمایش تاریخ دریانوردی جهان، مایه فخر و مباهات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و شادی قلب مبارک ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) شد.

بیش از چهارماه دریانوردی، بدون هیچ گونه پهلوگیری و تامین ملزومات نظامی و پشتیبانی از ساحل، صرفا حاصل خودکفایی و خوداتکایی متخصصین فنی نیروی راهبردی ارتش انقلابی ایران است.

طراحی، ساخت و بکارگیری ناو بومی سهند و ابتکار خلاقانه نداجا در تولید ناوبندر مکران که توانست این افتخار بزرگ را رقم بزند، مرهون خودباوری جوانان پرشور، مومن و انقلابی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران تحریم‌های ظالمانه علیه ملت و میهن عزیزمان است.

افزایش عمق استراتژیک دفاعی ایران اسلامی، ثبت رکورد بی نظیر پیمایش دریایی در جهان علاوه بر ایجاد غرور ملی، امیدواری دوستداران و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قطعا موجب تغییرات اساسی در معادلات نظامی منطقه خواهد شد.

بنده به نیابت از همکارانم در نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران، این موفقیت بزرگ، غرورآفرینی ملی و اثبات شکست نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی را به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده محترم کل ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی و تمامی فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش و ملت شریف کشور جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون این خادمان اسلام و انقلاب را مسئلت دارم.

فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ کیومرث حیدری

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار