گروه‌های مقاومت فلسطین:

ضرب‌الاجل تعیین شده برای «تل آویو» رو به پایان است

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوارغزه مجدداً به رژیم صهیونیستی هشدار داده و اعلام کردند مهلت داده شده برای لغو محاصره غزه رو به پایان است.
کد خبر: ۴۷۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ - 11September 2021

ضرب‌الاجل تعیین شده برای «تل آویو» رو به پایان استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین بار دیگر به رژیم صهیونیستی درباره تداوم محاصره غزه هشدار داده و اعلام کردند که این رژیم مسئول تبعات و پیامد‌های تداوم محاصره است.

گروه‌های مقاومت فلسطین از طریق مصر به رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند که ضرب‌الاجل تعیین شده برای تل آویو جهت لغو هرچه سریع‌تر محاصره نوار غزه رو به پایان است.

از سوی دیگر، مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها درباره سرکوب اسرای فلسطینی نیز هشدار داده است. در همین ارتباط، مقامات مصری روز گذشته به گروه‌های مقاومت اطلاع داده‌اند که از تمامی ابزار‌های موجود برای وادار کردن صهیونیست‌ها به متوقف ساختن سرکوب‌ها علیه اسراف بهره برداری می‌کنند.

گفتنی است، فرار اسرای فلسطینی واکنش‌های مختلفی به دنبال داشت. در همین ارتباط، جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که عملیات فرار اسرا از زندان، یک عملیات قهرمانانه است که ضربه‌ای بزرگ به نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی و سیلی محکمی به ارتش و ساختار سیاسی رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

این جنبش اعلام کرد که همزمان شدن این عملیات قهرمانانه با ضربه محکمی که دشمن صهیونیستی در مرز غزه دریافت کرد، شکست و ناتوانی این رژیم را بیش از پیش نشان می‌دهد.

از سوی دیگر، جنبش حماس نیز تاکید کرد که فرار ۶ نفر از اسرا علیرغم تمامی موانع امنیتی، اقدامی شجاعانه و قهرمانانه است. این پیروزی چالشی حقیقی را در برابر نهاد‌های امنیتی صهیونیستی قرار داد که خود را شکست‌ناپذیر می‌دانستند.

این جنبش اعلام کرد: این پیروزی ثابت کرد که دشمن صهیونیستی علیرغم تمامی امکاناتی که در اختیار دارد، هرگز پیروز نخواهد شد. سخنگوی حماس بیان کرد که این عملیات قهرمانانه ثابت کرد که مبارزه ملت فلسطین برای آزادی حتی در داخل زندان هم ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها