وزیر دفاع:

ماموریت موفقیت‌آمیز «نداجا» غرور ملی را برانگیخت

وزیر دفاع در پیامی انجام موفقیت آمیز ماموریت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش را به امیر موسوی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ - 11September 2021

امیر آشتیانی: ماموریت موفقیت آمیز «نداجا»، غرور ملی را برانگیختبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی به امیر «عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، انجام موفقیت‌آمیز طولانی‌ترین ماموریت دریانوردی ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

بازگشت غرورآفرین و مسرت بخش ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از طولانی‌ترین سفر دریانوردی موجب غرور و عزت نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش سرافراز و پرافتخار کشورمان شد.

فرزندان غیور و دریادل ارتش با همت، روحیه انقلابی و جهادی و تفکر راهبردی خود با طی ۱۳۳ روز دریانوردی بدون توقف و پهلوگیری در بنادر و اسکله‌های دریایی با حضور در دورترین نقاط دریایی از مرز‌های کشورمان و گذر از آبراه‌ها و تنگه‌های حیاتی و استراتژیک و پشت سر گذاشتن اقیانوس‌های پرتلاطم توسط ناوشکن تمام ایرانی سهند و ناوبندر مکران، با افتخار در برابر همه تحریم‌های ظالمانه و خودخواهانه دشمنان ایران عزیز ایستادند و یکبار دیگر، غرور و عزت ایرانی-اسلامی خود را در معرض دید همگان قرار دادند.

اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان در دریا‌های دوردست و شرکت در مراسم سیصد و بیست و پنجمین سالگرد نیروی دریایی روسیه با ناوشکن ایرانی سهند که حاصل تلاش و دانش بومی جوانان غیورمان در صنایع دریایی، دفاعی و دانشگاهی است، از دیگر نقاط قوت این ماموریت خطیر بود که غرور ملی را برانگیخت.

اینجانب کسب این افتخار بزرگ را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، آحاد کارکنان نیرو‌های مسلح و به ویژه همرزمان خدوم و پرتلاشم در نیروی دریایی ارتش و خانواده‌های صبور و محترم ایشان صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

از خداوند منان اعتلا و اقتدار خدمتگزاران ایران اسلامی به ویژه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و هدایت فرماندهی معظم کل قوا خواستارم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها