جهاد اسلامی:

هرگونه صدمه به اسرا، به معنای آغاز جنگ علیه ملت فلسطین است

مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی گفت که مأموریت اصلی مقاومت فلسطین، تلاش بی‌وقفه برای آزادسازی همه اسرا است.
کد خبر: ۴۷۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ - 11September 2021

هرگونه صدمه به اسرا، به معنای آغاز جنگ علیه ملت فلسطین استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «داوود شهاب» مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت که عملیات فرار شش اسیر فلسطین، ابهت رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

خبرگزاری سما به نقل از شهاب گزارش داد، این عملیات، باعث شد که رژیم صهیونیستی شکست بزرگی متحمل شود.

وی با بیان اینکه «هنوز داستان به پایان نرسیده است»، تصریح کرد: «هنوز دو قهرمان مجاهد در خارج از زندان حضور دارند... این مسئله، شوکی به اسرائیل است».

این مسئول جهاد خاطرنشان کرد: «عملیات پس گرفتن آزادی، اهداف مهمی را محقق کرد، از جمله بازگرداندن اعتبار به مسئله فلسطین و قرار دادن مسئله اسرا در صدر اولویت‌های ملی».

شهاب بر این باور است که این عملیات، یک بار دیگر، سراسر فلسطین را بر سر یک مسئله مهم، متحد کرد؛ لذا «ما به معنای واقعی کلمه در برابر یک پیروزی قرار داریم. ملت فلسطین نیز می‌تواند اسرائیل را غافلگیر کند».

وی تأکید کرد، مقاومت، دستاورد‌های مهمی در پرونده اسرا به دست آورد، از جمله در تبادلات پیشین اسرا، ولی مقاومت در تبادل جدید، بر شروط کامل خود تأکید دارد.

این مسئول جهاد در پایان خاطر نشان کرد: «مأموریت اصلی مقاومت، تلاش بی‌وقفه برای آزادسازی همه اسراست... و هر گونه آسیب به اسرا، به معنای آغاز جنگ اسرائیل علیه ملت فلسطین است».

شش اسیر فلسطینی هفته گذشته موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق المنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند.

رژیم صهیونیستی از هفته گذشته جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرده بود و روز جمعه (دیروز) دو تن از این اسرا را بازداشت کرد و رسانه‌های این رژیم صبح امروز (شنبه) نیز از بازداشت دو اسیر فراری فلسطینی دیگر خبر دادند و بنابراین تاکنون چهار اسیر از مجموع شش اسیر فراری بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار