برگزاری جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما»

امسال همزمان با دومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) دومین دوره جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» در سطح استان تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ - 13September 2021
برگزاری جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، روح الله عبدالهی دبیر دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» اظهار داشت: سال گذشته همزمان با اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) اولین دوره این جشنواره سرود در سطح استان تهران برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی گروه‌های سرود نوجوانان و دانش آموزی علاقه‌مند به مکتب سردار دل‌ها مواجه شد.
 
وی افزود: بر اساس تجربه خوبی که در سال گذشته به دست آمد تصمیم بر این است که امسال نیز برای دومین سال پیاپی جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» در ایام دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی (ره) برگزار شود.
 
دبیر دومین جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما با اشاره به اولین جلسه دبیرخانه جشنواره گفت: در این جلسه که با حضور حامیان و دست‌اندرکاران و مسئولان این جشنواره برگزار گردید ضمن ارتقا سطح جشنواره از استانی به ملی، در خصوص نحوه برگزاری، رشته‌های جشنواره، شرایط آثار ارسالی، نحوه جمع‌آوری آثار و تشکیل شناسنامه داوری و ترکیب هیات داوران و نحوه داوری آثار بحث و تبادل نظر شد.
 
عبدالهی در خصوص نحوه اطلاع رسانی و همچین انعکاس تولیدات ارسالی به دبیرخانه جشنواره در رسانه ملی گفت‌وگو و تبادل نظر شد.
 
وی در پایان گفت: در این جلسه تصمیم بر این گرفته شد که جلسات با حضور مدیران و مسئولان برگزاری جشنواره به صورت مستمر و هفتگی ادامه داشته باشد و تلاش می‌کنیم که افتتاحیه جشنواره همزمان با آغاز سال تحصیلی باشد و اختتامیه آن همچون سال گذشته در ایام الله دهه فجر برگزار شود.
 
انتهای پیام/120
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار