رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

سازمان اوقاف می‌تواند در تولید مسکن، اشتغال و امنیت پیشران باشد

حجت الاسلام «خاموشی» به دیدار با رییس جمهور اشاره کرد و گفت: ما به آقای رئیسی نیز گفتیم که سازمان اوقاف و امور خیریه می‌تواند در بحث تولید مسکن، اشتغال و همچنین امنیت پیشران باشد.
کد خبر: ۴۷۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ - 13September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید مهدی خاموشی» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در دیدار با «محمدرضا پورمحمدی» استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بیشترین اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به سمت بهره‌وری منابع برای مناطق وقفی و محرومین است، اظهار داشت: در گذشته بیشتر جنبه‌ تجاری و مسکونی مدنظر قرار می‌گرفت، اما اکنون با نگاه دانش‌بنیانی در بحث زراعی، باغات، معادن، تولید و کارخانجات کارها را پیش می‌بریم.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی یکی از استان‌های توانمند در سطح کشور است، ادامه داد: در طول سنوات گذشته درآمدهای خوبی کسب کرده‌ایم؛ اما باید این درآمدها را به سمت هدفمند کردن ببریم.

حجت‌الاسلام خاموشی خاطرنشان کرد: در بحث دانش‌بنیان‌ها در بهینه‌سازی مصرف انرژی، تولید مواد غذایی، دانش تجهیزات پزشکی و الکترونیکی و همچنین بهینه‌سازی سطح کشت، اقداماتی را انجام می‌دهیم که امیدواریم آیندگان ثمرات این کارها را ببینند.

وی به دیدار با رییس جمهور اشاره کرد و افزود: ما به آقای رئیسی نیز گفتیم که سازمان اوقاف می‌تواند در بحث تولید مسکن، اشتغال و همچنین امنیت پیشران باشد.

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با قدردانی از اقدامات دولت سیزدهم در تسریع امر واکسیناسیون و همچنین سفرهای استانی رئیس جمهوری، گفت: تسریع واکسیناسیون و سفرهای استانی رئیس جمهور موجب بالارفتن میزان سرمایه اجتماعی شده و در بین مردم آرامش خاصی به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار