فرمانده سپاه هشترود:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس مساله‌محور باشد

سرهنگ ناجی گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان علاوه بر دارا بودن بعد معنوی، مساله‌محور باشد تا بخشی از مشکلات مردم را نیز حل کند.
کد خبر: ۴۷۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ - 13September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «مالک ناجی» فرمانده سپاه هشترود در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس این شهرستان، اظهار داشت: این برنامه‌ها بر اساس شعاری که برای آن در نظر گرفته شده است، باید اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش نشان دهد.

وی با بیان اینکه شعار هفته دفاع مقدس امسال «ما مقتدریم» است، افزود: برنامه‌های گسترده‌ای برای گرامیداشت این هفته پیش‌بینی شده که در پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

سرهنگ ناجی ادامه داد: از ادارات سطح شهرستان نیز انتظار داریم که در فضاسازی سطح شهر و همچنین اجرای برنامه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

به گفته سرهنگ ناجی دیدار با امام جمعه، رژه موتوری، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره‌های شهدا، نشست‌های روشنگری، تجلیل از دانش‌آموزان برتر و کنکوری‌ها و همچنین رزمایش کمک مومنانه از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خواهد بود.

وی تأکید کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان علاوه بر دارا بودن بعد معنوی، مساله‌محور باشد تا بخشی از مشکلات مردم را نیز حل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار