فرمانده انتظامی نظرآباد:

خدمت به مردم هدف مشترک پليس و شورای شهر است

سرهنگ «اسدالهی» هدف مشترک پليس و شورای شهر را خدمت به مردم دانست و گفت: به‌واسطه تعاملات موجود بين این دو نهاد می‌توان آمار وقوع بسياری از جرائم را كاهش داد.
کد خبر: ۴۷۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ - 13September 2021

خدمت به مردم هدف مشترک پليس و شورای شهر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «فرج‌الله اسدالهی» فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد امروز در دیدار با اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری نظرآباد اظهار داشت: نيروی انتظامی با كمک شهرداری و شورای شهر می‌تواند گام‌های مؤثری در جهت پيشبرد خدمت‌رسانی به مردم در حوزه ترافيكی و انتظامی بردارد.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری‌های هر چه بيشتر پلیس و شورای شهر می‌تواند بسترساز امنيت پايدار در جامعه باشد، افزود: خدمت به مردم هدف مشترک اين دو نهاد است و به‌واسطه تعاملات موجود بين آن‌ها می‌توان آمار وقوع بسياری از جرائم را كاهش داد که اين امر موجب افزايش آرامش و آسايش عمومی خواهد شد.

سرهنگ اسدالهی با اشاره به نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهر عنوان کرد: توسعه نظارت تصویری می‌تواند در حوزه پیشگیری و کشف جرائم و واکاوی حوادث رانندگی بسیار اثربخش باشد که در این زمینه لازم است تمام دوربین‌های حوزه نظارت تصویری سطح شهر به شکل گسترده و مؤثرتری تحت کنترل پلیس باشند.

در پایان این جلسه «محمدرضا پور زارع» سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر نظرآباد از زحمات بی‌شائبه کارکنان انتظامی در تأمین نظم و امنیت شهرستان قدردانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار