تمسخر صهیونیست‌ها با پرتاب ده‌ها قاشق مقابل سفارت تل‌آویو در واشنگتن

معترضان در اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی‌ای که با دست خالی و قاشق در زندان صهیونیستی جلبوع تونل کندند و خود را نجات دادند ده‌ها قاشق در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن انداختند.
کد خبر: ۴۷۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷ - 13September 2021

تمسخر صهیونیست‌ها با پرتاب ده‌ها قاشق مقابل سفارت تل‌آویو در واشنگتنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «رامی عبده» رئیس فلسطینی سازمان دیدبان حقوق بشر اروپا - مدیترانه عکسی متفاوت از همبستگی با اسرای رها شده از زندان «جلبوع» منتشر کرد.

وی در توضیح این عکس نوشت: تظاهرات‌کنندگان در اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی ده‌ها قاشق در مقابل سفارت رژیم اشغالگر در واشنگتن انداختند.

«عربی ۲۱» هم در این خصوص نوشت: این اقدام به منظور تمسخر رژیم صهیونیستی صورت گرفته، رژیمی که ادعای استحکامات امنیتی فوق‌العاده در زندان‌هایش را دارد، اما این اسرا توانستند با حفر تونل از زندان فرار کنند.

شش اسیر فلسطینی در پانزدهم شهریور با حفری تونلی طولانی از زندان جلبوع در شمال فلسطین اشغالی فرار کردند و الان یک هفته از از این موضوع می‌گذرد.

رژیم صهیونیستی که هزاران نفر از نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی و ... خود را بسیج کرده، تنها توانسته چهار اسیر از مجموع ۶ اسیر فراری را دوباره بازداشت کند و هنوز دو نفر آزاد هستند.

یک وب‌سایت فلسطینی ضمن مرور تاریخچه اسرایی که موفق به فرار از زندان رژیم صهیونیستی شده‌اند، گزارش کرد، اسیر فلسطینی زمانی که به فکر فرار می‌افتد یقینا می‌داند که قوی‌ترین ابزارش برای حفر تونل قاشق و ناخن هایش است.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار