مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

دشمنان به دنبال تغییر فرهنگ ملت ایران هستند

«غریبی» الگوگیری از استان‌های دیگر در پیشبرد اهداف سمن‌های دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: دشمنان به دنبال این هستند که فرهنگ ما را تغییر دهند و در این راستا سالیان سال صبر می‌کنند تا به نتیجه دلخواه خود برسند.
کد خبر: ۴۷۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ - 13September 2021

دشمنان به دنبال تغییر فرهنگ ملت ایران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در اولین نشست هم اندیشی راه‌اندازی سمن‌های حوزه دفاع مقدس در بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اهداف سازمان های مردم نهاد ساز و کارهای خود را دارد.

وی با بیان اینکه برای اجرای کار اهداف همراه با برنامه نیاز داریم گفت: برای رسیدن به اهداف تشکیل ساختار و برنامه‌ریزی ضرورت دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه مقوله فرهنگی دارای چندین لایه است افزود: فرهنگ دارای لایه‌هایی است که لایه بیرون آن سبک زندگی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌بوشهر با بیان اینکه لایه بیرونی به اعتقادات و باورها برمی گردد خاطرنشان کرد: اصل کار مقوله فرهنگی باور است.

وی با اشاره به اینکه در ایجاد سمن‌ها به دنبال‌ها باورها هستیم‌؛ زیرا اصل کار باور است تصریح کرد: فرماندهان فضای مجازی در سازمان مردم نهاد دفاع مقدس خانواده های معظم شهدا هستند.

غریبی الگو‌گیری از استان های دیگر در پیشبرد اهداف این سمن را ضروری دانست و عنوان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که فرهنگ ما را تغییر دهند و در این راستا سالیان سال صبر می‌کنند تا به نتیجه دلخواه خود برسند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر  صبر و استقامت را در این کار مهم خواند و گفت: خداوند پاداش را برای صابران قرار داده است.

وی به هزینه های کزاف دشمنان در تغییر فرهنگ ها اشاره کرد و ابراز داشت: در گام دوم انقلاب در عرصه فرهنگی باید در پویا نمایی انقلاب در صحنه حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار