نماینده ولی فقیه در همدان:

همراهی مسئولان در مانع زدایی‌ها مسیر تولید را هموار می‌کند

آیت‌الله شعبانی در جریان بازدید از واحدهای تولیدی همدان گفت: همراهی مسئولان در مانع زدایی‌ها، مسیر تولید را هموار می کند.
کد خبر: ۴۷۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴ - 13September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، آیت الله «حبیب الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در همدان امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بوعلی همدان، با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای افزایش تولید و اشتغال جوانان، اظهار داشت: هرگاه جوانان با همت خود و با روحیه جهادی وارد عرصه صنعت شده‌اند، شاهد موفقیت آنها بوده ایم.

امام جمعه همدان با اشاره به دیدار دو سال گذشته خود از یکی از واحدهای تولیدی، مطرح کرد: در هر حالی دو سال پیش این شرکت با 300 نیرو در حال فعالیت بود که امروز با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریمی، اما توانسته زمینه اشتغال بیش از 900 نفر را فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها مشکلاتی را برای صنعت گران به وجود آورده است، گفت: باید بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها، تحریم‌ها را به عنوان یک تهدید به فرصتی عالی تبدیل کنیم.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه اقدام واحدهای تولیدی موفق مصداق یک کار جهادی است، عنوان کرد:  واحدهای موفق باید در سطح جامعه و به خصوص در بین جوانان معرفی شوند، تا به همه ثابت شود که در شرایط سخت اقتصادی و تحریمی هم می توان به کار تولیدی پرداخت و موفق بود.

وی افزود: البته همدلی و همراهی مسئولان در موفق شدن یک واحد تولیدی بسیار موثر است و می توانند با مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی های خود مسیر را برای تولید کننده هموار کنند.

شعبانی با تاکید بر اینکه حمایت و پیگیری مسئولان نباید تنها به واحدهای نیمه تعطیل اختصاص یاید، گفت: با حمایت مسئولان از مجموعه‌های موفق، می‌توان شاهد افزایش چند برابری ظرفیت اشتغال در این واحدها باشیم.

وی یکی از دلایل موفقیت برخی از واحدهای تولیدی را عدم وابستگی آنها به وام‌های بانکی دانست و اظهار داشت: واحدهای تولیدی باید با استفاده از ظرفیت کشورهای منطقه، به صادرات محصولات خود بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار