فرمانده سپاه نهاوند:

طرح شهیدبهنام محمدی در مدارس نهاوند اجرا می شود

سرهنگ مختاری گفت: ۱۲ آموزشگاه در شهرستان نهاوند زیر پوشش طرح شهید بهنام محمدی قرار دارند.
کد خبر: ۴۷۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ - 13September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «علی مختاری» امروز(دوشنبه) در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح شهید محمدی اظهار داشت: طرح شهید بهنام محمدی با هدف تربیت نیروهای متخصص و مدیران انقلابی و متعهد برای آینده کشور در مدارس اجرا شده است.

وی افزود: اجرای این طرح در مدارس دارای راهبرد تربیتی است زیرا در آن هویت ملی، انقلابی، دینی و تاریخی کشور برای دانش‌آموزان تبیین می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه تلاش مخالفان نظام این است هویت دینی، ملی و انقلابی ما را بگیرند گفت: اگرچه با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس فاصله‌ای بین دانش‌آموزان و معلمان و مدارس بوجود آمد اما در بستر شبکه شاد اتفاقات خوبی رخ داد.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال تضعیف باورهای دینی و ایجاد شبهه در نسل جوان است افزود: با تعطیلی مدارس شاهد حضور عظیم دانش آموزان در فضای مجازی بودیم که این مساله فرصتی مناسب با وجود فعالیت گسترده شبکه برای ترویج ارزش‌های اسلامی بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: امروز وظیفه داریم فضا را مدیریت کنیم و نگذاریم شکاف بین نسل جدید و قدیم ایجاد شود چراکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند تربیت ۸ میلیون جوان مدیر جهادی و انقلابی را از مدارس شروع کنیم.

مختاری افزود: طرح شهید بهنام از سال ۱۳۹۷ در نهاوند شروع و امروز ۱۲ مدرسه در شهرستان نهاوند در حال برگزاری طرح شهید بهنام محمدی است که امید داریم در سال آینده تعداد بیشتری مدارس به طرح اضافه شوند.

وی گفت: در شهرستان نهاوند بیش از ۳ هزار معلم و ۲۵ هزار دانش آموز وجود دارد که امید داریم با کمک آموزش و پرورش بتوانیم تربیت جوان و مدیر مومن انقلابی را از مدارس شروع کنیم و در راستای گام دوم انقلاب اسلامی اقدام موثری انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار