وصیت‌نامه شهید « قربانعلی برومند»؛

آرزویم شهادت در راه اسلام است

در وصیت‌نامه شهید «قربانعلی برومند» آمده است: همیشه خوشحال بودم که در راه اسلام جهاد کنم و در همان راه به شهادت برسم.
کد خبر: ۴۷۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ - 14September 2021

همیشه خوشحال بودم که در راه اسلام به شهادت برسمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «قربانعلی برومند» در سال ۱۳۴۱ متولد شد. وی از شهدای عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی است که پس از سه سال رشادت در منطقه عملیاتی میمک به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید

اسلام چراغ روشنگر بشر که رهبر ما از آن دارد. شما ای کوردلان، شما می گویید این ها بنیاد گرا هستند، پس چطور شد که این آخوندها و مذهبیون پیروز شدند بر محمدرضا و یارانش و آمریکا و شوروی و ... که بنیادگرا نبودن انسان های باسواد و دانشگاه رفته و فرهنگ تکاملی داشتند، چطور شد که شکست خورد؟ پس به خدا قسم اگر ایمان نیاورید خداوند هرگز شما را نمی بخشد.

ای ملت شهید پرور اگر قدر این رهبر را ندانید،خداوند متعال بر شما غضب خواهد کرد. انشاءالله تا این جوان‌های عاشق مهدی (عج) هستند چنین نخواهد شد. حضرت علی (ع) می فرماید: «این دنیا خانه بهشتی برای کافران و زندانی برای مؤمنان است» پس این دنیا بی‌ارزش است، پس سعی کنیم که از این آزمایش نمره خوبی برای آن دنیا داشته باشیم.

حال ای همسر عزیزم بعد از من فاطمه گونه کنید. دخترم را چنان تربیت کنید که نماز و قرآن فرا گیرد و حتی امیدوارم که حافظ قرآن و مربی خوبی برای خواهران آینده کشور اسلامی باشد. بنده همیشه امید داشتم که در راه اسلام جهاد کنم و در همان راه به شهادت برسم. شما نیز وظیفۀ امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید و همواره طرفدار اما خمینی، انقلاب و ولای فقیه باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار