رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم رونمایی از بازی رایانه‌ای «مختار»:

بازی رایانه‌ای «شهید سلیمانی» در هفته بسیج رو‌نمایی می‌شود

سردار سرتیپ سلیمانی با تأکید بر ضرورت ورود بسیجیان به حوزه فناوری‌های دیجیتال، از رونمایی بازی رایانه‌ای شهید سلیمانی در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ - 14September 2021

سردار غلامرضا سلیمانیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم رونمایی از بازی رایانه‌ای مختار اظهار داشت: ملت بزرگ ایران دارای سرگذشت افتخارآفرینی است که مهم‌ترین جلوه آن، عمق فرهنگی و هنری و تعالی‌بخش این ملت افتخارآفرین است.

وی افزود: تلاش بیگانگان و کسانی که در مسیر آن‌ها نقش ایفا می‌کنند، این است که جلوه‌های افتخارآفرین این ملت را کوچک جلوه دهند.

سردار سلیمانی در ادامه گفت: ما در همه حوادث کشورمان و در تاریخ تشیع هزاران موضوع داریم که می‌تواند برای تولید آثار فرهنگی فاخر مورد استفاده قرار گیرد؛ البته بسیج به‌عنوان فرزند ملت ایران حتماً یکی از رسالت‌هایش این است که این مسیر را خوب بشناسد و برای استفاده از ظرفیت‌ها و نقاط برجسته این مسیر، پشتیبانی خودش را به میدان بیاورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: ظرفیت‌های فراوانی در بسیج داریم که تاکنون نتوانسته‌ایم از  آن‌ها استفاده کنیم؛ لذا از بسیجیان تقاضا دارم که در حوزه فناوری‌های دیجیتال وارد شوند و نگران پشتیبانی‌های آن نباشند.

این مقام مسئول ادامه داد: نشاط و تفریحات سالم، یکی از سبک‌های زندگی ایرانی-اسلامی است که در این رابطه مؤلفه‌های بسیاری را می‌توانیم فهرست کنیم؛ مانند تولید بازی‌های رایانه‌ای؛ لذا باید این ظرفیت‌ها را در کشور مورد توجه قرار دهیم و شبکه‌سازی‌های مردم‌پایه برای خلق آثار هنری ایجاد کنیم؛

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: علاوه بر بازی رایانه‌ای مختار که امروز رونمایی شد، بازی رایانه‌ای شهید سلیمانی را هم در هفته بسیج رو‌نمایی خواهیم کرد.

وی افزود: کار هنری بسیج بسیار متنوع است که فیلم سینمایی تک‌تیرانداز از محصولات روایت فتح از جمله آن‌هاست؛ البته کار‌هایی که بسیج انجام می‌دهد، مردمی است؛ به این‌معنی که بسیج تصدی‌گری ندارد، بلکه از ظرفیت‌های مردمی استفاده می‌کنیم؛ بنابر این وظیفه ما هماهنگی و نظارت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: از اینکه دشمنان و رسانه‌های آن‌ها مثل بی بی سی بخواهند روی این موضوع سخن‌پراکنی کنند، نگرانی و هراسی نداریم؛ زیرا مردم کشورمان به تحریف واقعیت‌ها پاسخ عملی می‌دهند؛ ما از عزت و شرف ملت ایران پاسداری خواهیم کرد و افتخار می‌کنیم که در این راه حتی جان خود را هم فدا کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها