معاون فرهنگی بنیاد شهید البرز:

هشت سال جنگ تحمیلی، سراسر ایثار و مجاهدت بود

«دانش‌کهن» گفت: دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی سراسر مجاهدت، ایثار و ازخودگذشتگی و گنجینه‌ای ارزشمند است که باید آثار و ارزش‌های آن به‌خوبی برای مردم تبیین و تشریح شود.
کد خبر: ۴۷۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ - 14September 2021

هشت سال جنگ تحمیلی، سراسر ایثار و مجاهدت بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «امیرحسین دانش‌کهن» معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، دوران دفاع مقدس را گنجینه‌ای ارزشمند دانست و اظهار داشت: نشر مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس تأثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی عنوان کرد: دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی، سراسر مجاهدت، ایثار و ازخودگذشتگی و گنجینه‌ای ارزشمند است که باید آثار و ارزش‌های آن به‌خوبی برای مردم به‌خصوص نسل جوان و آینده کشور تبیین و تشریح شود.

دانش‌کهن در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: امسال نیز با توجه به شیوع کرونا برنامه‌ها بیشتر با محوریت تبلیغی و ترویجی برگزار خواهد شد. برنامه‌ریزی اولین قدم در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که باید به‌خوبی صورت گیرد تا در اجرای برنامه‌های با نقصی مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط بنیاد شهید و دیگر دستگاه‌های اجرایی اجرا می‌شود، افزود: مراسم میهمانی لاله‌ها، گلباران و غبارروبی مزار شهدا هم‌زمان با سراسر کشور و نصب و تعویض دو هزار پرچم در این گلزارها ازجمله برنامه‌هایی است که باید نسبت به اجرای آن‌ها اهتمام ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار