برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان زهک

جلسه شورای اداری باموضوع تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان زهک برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ - 14September 2021

برگزاری جلسه شورای اداری در شهرستان زهکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه شورای اداری باموضوع تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان زهک برگزار شد.

در این جلسه «غلامرضا اربابی» فرماندار شهرستان زهک ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) و تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما مدیون خون شهدا هستیم چراکه اگر امروز آرامش و توسعه ای داریم به برکت ایثارگری و از خودگذشتگی این عزیزان است. امروز اگر جامعه‌ای با ثبات و مردمی داریم و الحمدالله شرایط در کشور ما برقرار است به برکت خون شهیدان است.

اربابی ضمن اشاره به روحیه جنگ طلبی صدام و طمعی که داشت ادامه داد: صدام با شرایطی که از ایران دید فکر می‌کرد جمهوری اسلامی که تازه نوپا بود و به معنای واقعی هنوز نیروهای مسلح سازماندهی لازم نشده بودند تصور می کرد که ایران را به راحتی اشغال کند و جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد ولی با بینش بلند و خلوص نیتی که امام راحل داشتند و تبعیتی که مردم از ولایت فقیه کردند برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن قدم به میدان دفاع گذاشتند.

فرماندار شهرستان زهک ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس ما شاهد آن بودیم که فرماندهان ما با سن و سال کم اما با فکری پویا و کامل از خود گذشتگی کردند و برای سرزمین و مردم عزیز کشورمان از جان خود گذشتند.

این مسئول گفت: همانطور که در طول این ۴۰ سال هربار که دشمنان خواستند به ایران ضربه بزنند نتوانستند چرا که به خاطر بینش و منش شهدا و امام راحل هنوز هم مردم پای ولایت فقیه و کشورشان هستند و نگذاشتند دشمنان به مقصود خود برسند و امروز اگر می خواهیم پیشرفت و توسعه ما بیش از پیش باشد باید با روحیه جهادی مثل دوران دفاع مقدس مدیران ما به پیش بروند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار