مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی:

گردهمایی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در تبریز برگزار می‌شود

سردار «عباسقلی‌زاده» گفت: گردهمایی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس 30 شهریور در مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که سخنرانی رئیس جمهوری از طریق ارتباط تصویری، یکی از برنامه‌های ویژه تدارک دیده شده برای این گردهمایی است.
کد خبر: ۴۷۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ - 14September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی برگزاری آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در استان، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده که طی جلسات قبلی در خصوص جزئیات برگزاری آن‌ها، بحث شده و هماهنگی با هر یک از رده‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های مختلف انجام شده است.

وی ادامه داد: 28 شهریور، فرماندهان نظامی و انتظامی مستقر در آذربایجان شرقی با نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار خواهند کرد. گردهمایی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نیز 30 شهریور در مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که سخنرانی رئیس جمهوری از طریق ارتباط تصویری، یکی از برنامه‌های ویژه تدارک دیده شده برای این گردهمایی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده، مهمانان هر کدام از رده‌های نظامی مستقر در استان، جهاد سازندگی و بنیاد شهید برای این گردهمایی مشخص شده و تدابیر لازم برای رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی پشی‌بینی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه به دنبال تجلیل از 50 هزار پیشکسوت عرصه ایثار و شهادت در سطح استان هستیم، خاطرنشان کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌های مستقر در سطح استان، از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت شاغل و یا بازنشسته در آن مجموعه، تجلیل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها