فرماندار شهرستان مراغه:

اجازه ندهیم رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس خانه‌نشین شوند

«موسوی» گفت: اجازه ندهیم رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس خانه‌نشین شوند، باید از تجارب نهفته در سینه‌های آنها استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۷۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ - 14September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سید «علی موسوی» فرماندار شهرستان مراغه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: با توجه به وجود بیش از یک هزار و ۴۰۰ شهید و هزاران رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس در این شهرستان، ارج نهادن و تبیین مجاهدت‌های آنان برای نسل آینده در قالب برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بیش‌ از پیش مورد توجه قرار گیرد.

موسوی خاطرنشان کرد: در این راستا باید از تجارب رزمندگان و سردارانی که در هشت سال دفاع مقدس ایثارگری و مجاهدت‌های بسیاری کرده‌اند، با تولید محتوای فرهنگی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بهره گرفت. اجازه ندهیم رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس خانه‌نشین شوند. باید از تجارب نهفته در سینه‌های آنها استفاده کنیم.

فرماندار مراغه با اشاره به نقش بانوان رزمنده در هشت سال دفاع مقدس گفت: بانوان شهید و رزمنده عرصه ایثار و شهادت کمتر شناخته ‌شده‌اند. ازاین‌رو باید از زحمات این قشر نیز تجلیل شود. در هشت سال دفاع مقدس، ملت بزرگ ایران با دفاع جانانه خود از آرمان‌های اسلامی و انقلابی نشان دادند که در راه اعتلای میهن اسلامی از جان و مال خود گذشته و ایثار و مجاهدت‌ها می‌کنند.

وی در پایان گفت: عشق به میهن، رهبری و انقلاب اسلامی مردم موجب شد که در برابر هجمه‌های رژیم بعثی با حمایت بیش از ۵۰ کشور حامی آن، بایستند و حماسه خلق کنند. از این‌ رو وظیفه آحاد مردم و مسئولان، گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار