مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

تجلیل از ۲۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کرمانشاه

سردار «باباخانی» از برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از ۲۰ هزار نفر پیشکسوت دوران دفاع مقدس استان کرمانشاه در روز ۳۰ شهریور همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ - 14September 2021

برگزاری مراسم تجلیل از ۲۰ هزار نفر پیشکسوت دفاع مقدس در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، امروز (سه‌شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده که طی جلسات ستاد بزرگداشت در استان و شهرستان‌ها، در خصوص جزئیات برگزاری آن‌ها بحث و هماهنگی با تمامی رده‌های نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های اداری انجام شده است.

وی ادامه داد: مراسم تجلیل و تکریم از ۲۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان کرمانشاه، ۳۰ شهریور در حسینیه «ثارالله» سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان همزمان با برگزاری آیین ملی تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس برگزار می‌شود که سخنرانی رئیس جمهوری از طریق ارتباط تصویری، یکی از برنامه‌های ویژه تدارک دیده شده برای این مراسم است.

باباخانی گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده، با رده‌های نظامی مستقر در استان، جهاد سازندگی، خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان ادارات و سازمان‌های برای این گردهمایی مشخص شده و تدابیر لازم برای رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی پشی‌بینی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌های مستقر در سطح استان، از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت شاغل و یا بازنشسته در آن مجموعه، تجلیل خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها