نماینده ولی فقیه در استان فارس مطرح کرد؛

ضرورت تبیین راهبرد علمی برای حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس

آیت‌الله «دژکام» نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه در شورای راهبردی دفاع مقدس استان فارس باید راهبرد علمی داشته باشیم، گفت: جهت هم حفظ آثار و هم حفظ ارزش های دفاع مقدس باید راهبردی علمی در پیش بگیریم.
کد خبر: ۴۷۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ - 14September 2021

برای حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس راهبردی علمی داشته باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، عصر امروز (سه‌شنبه) نخستین جلسه شورای راهبردی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس به ریاست آیت الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز و با دبیری سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و با حضور اعضاء در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس برگزار شد.

آیت الله دژکام نماینده ولی فیقه در فارس با بیان اینکه در راستای رسیدن به اهداف در شورای راهبردی باید نقشه راه را مشخص کنیم و این نقشه همان سند راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور است که تدوین شده اظهار داشت: این شورا در استان باید بصورت علمی برای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بکوشد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: اسناد بالادستی کشوری این شورا باید احصا و در راستای اهداف شورای راهبردی مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ما با یک ملت رفتیم در جبهه و در مقابل دشمنان تا دندان مسلح پیروز شدیم و این افراد از طیف های مختلف جامعه بودند که در جبهه ها حضور داشتند و در کنار هم با دشمن مقابله می کردند و باید بدانیم چرا در حال حاضر در جامعه نمیتوانیم با طیف های مختلف که وجود دارند در برابر مشکلات مختلف مقابله مناسبی داشته باشیم.

امام جمعه شیراز با اشاره به کلام معروف مِدادُ الْعُلَماءِ افْضَلُ مِنْ دِماءِ الشُّهَداء افزود: این امام خمینی (ره) بود که همه را به جبهه ها کشاند و این علما بودند که در موضوع نقش ایفا کردند و باید عالم بیاید و در بخش راهبردی کمک کند تا بتوانیم در حوزه دفاع مقدس فرهنگ سازی مناسب کرده و انتقال این فرهنگ ارزشمند را دنبال کنیم.

آبت الله دژکام گفت: کسانیکه در شورای راهبردی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان حضور دارند باید سند بالادستی و اسناد موجود در این حوزه را مطالعه و با علم و آگاهی در این جلسه شرکت کنند تا بتوانیم در این شورا به نتیجه مطلوب برسیم.

در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی به ارائه گزارشی از اهداف و برنامه ها در شورای راهبردی و فعالیت های صورت گرفته در حوزه دفاع مقدس در استان فارس در بخش های مختلف پرداخت و گفت: این نخستین جلسه شورای راهبردی است که به ریاست نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار می شود که انتظار می رود بتوانیم در این شورا عقب ماندگی های حوزه دفاع مقدس استان را با برنامه ریزی و تبیین راه توسط شورا جبران شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار