مدیر عامل مجموعه دهکده مقاومت سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دهکده مقاومت سپاه آماده ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و تفریحی به عموم مردم است

محمدی گفت: ایجاد یک فضایی امن و مطمئن برای کلیه جوانان و آحاد مردم در در دهکده مقاومت بسیج از برنامه‌های در دستور کار است و امیدواریم با ریشه‌کن شدن بیماری کرونا بتوانیم حجم عظیمی از برنامه‌های فرهنگی را در این مجموعه برگزار کنیم.
کد خبر: ۴۷۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵ - 14September 2021

دهکده مقاومت سپاه آماده ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و تفریحی به عموم مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «سید جواد محمدی» مدیر عامل مجموعه دهکده مقاومت سپاه روح الله استان مرکزی در آیین بازدید فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از بخش های مختلف دهکده مقاومت سپاه روح الله اظهار داشت: دهکده مقاومت بسیج با اهداف ایجاد فضای امن تفریحی، فرهنگی و گردشی برای خانواده ها، فراهم کردن بستر فروش برای حمایت از کالاهای ایرانی، اشتغال زایی و به کارگیری نیروهای متعهد و بسیجی ایجاد شده است.

وی افزود: در طی یک سال گذشته و در راستای تحقق اهداف دهکده مقاومت بسیج برنامه ریزی ها و تعاملات خوبی با اقشار مختلف مردم، دستگاه های اداری و نهادها انجام شده و سعی داریم با استفاده از ظرفیت اقشاری بسیج این مجموعه را برای بهره برداری سایر آحاد مردم فراهم کنیم.

مدیرعامل مجموعه دهکده مقاومت سپاه روح الله استان مرکزی گفت: راه اندازی نمازخانه و کتابخانه مجهز، فروشگاه، سالن چند منظوره فرهنگی، مجتمع اقامتی و خدماتی، آلاچیق های مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، سالن آمفی تئاتر، باشگاه پینت بال، پیست موتورسواری، پیست کراس، کافی شاپ، باغ پرندگان، شهربازی نور، باشگاه تیراندازی اهداف پروازی و سایر قسمت های متنوع دیگر از جمله قسمت های فعال دهکده مقاومت بسیج استان مرکزی است.

وی بیان کرد: باغ پرندگان یکی از قسمت های جذاب دهکده مقاومت بسیج استان مرکزی است که قسمت های ساخت بخش های مختلف آن در مراحل نهایی شدن است و در قسمت های اکو پارک، نمایشگاه پرندگان و خزندگان، آتلیه عکاسی، باغ پرندگان و قسمت های رفاهی و خدماتی، آماده ارائه خدمات باشد.

محمدی تأکید کرد: ایجاد یک فضایی امن و مطمئن برای کلیه جوانان و آحاد مردم در در دهکده مقاومت بسیج از برنامه های در دستور کار است و امیدواریم با ریشه کن شدن بیماری کرونا بتوانیم حجم عظیمی از برنامه های فرهنگی در این مجموعه برگزار کنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار