امام جمعه سرخ‌رود در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی محور اصلی برگزاری یادواره شهدا

حجت‌الاسلام «تقی‌زاده» گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی محور اصلی برگزاری یادواره شهدای سرخ‌رود خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸ - 14September 2021

رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی محور اصلی برگزاری یادواره شهداحجت‌الاسلام «مهدی تقی‌زاده» امام جمعه سرخ‌رود در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار داشتن در پیک پنجم یادواره شهدای سرخ‌رود با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی که به‌عنوان یک اصل مهم و ضروری است، برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم دلی بوده و با محوریت شهدا و با دعوت شهدا همه پای کار هستند و بنده دست شهدا را مکررا در این ایام دیدم خصوصا در دعوت از سخنران عزیزمان و مداح محترم و برنامه‌های دیگر این یادواره بنابراین ضمن تقدیر از همه عزیزان امید واثق دارم کاری خالصانه از جنس شهدا و در شان و مقام و مرضی آن‌ها انجام پذیرد.

امام جمعه سرخ‌رود در ادامه تصریح کرد: تمامی برنامه‌های یادواره شهدا با قوت و برنامه‌ریزی دقیق در حال انجام است و جای هیچ‌گونه کوتاهی و کم‌توجهی وجود ندارد

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: همه ما وامدار شهدا، امام شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و باید از همه توان و ظرفیت موجود برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور سردار قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های شهدا، مسئولین استانی و شهرستانی و مردم فهیم سرخ‌رود در محوطه حسینیه و گلزار شهدای وزراء محله برگزار می‌شود.

امام جمعه سرخ‌رود در ادامه در مورد پیگیری مطالبات مردمی در خصوص قبوض برق سرخ‌رود بیان کرد: در راستای پیگیری مطالبات مردمی در خصوص قبوض برق شهروندان سرخ‌رودی با انتشار تصاویر قبوض میلیونی برق در فضای مجازی با مهندس فرزانه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ارتباط برای رفع آن برقرار شد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده خاطرنشان کرد: قرار شد تا مهندس فرزانه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو در راستای مبالغ قبوض و رفع مشکل موجود ارتباط برقرار کند.

وی در پایان یادآور شد: به برکت شهدا و این یادواره با پیگیری مهندس فرزانه یک دستگاه ژنراتور تهیه شده و ان‌شاءالله در مجتمع آب‌رسانی نصب خواهد شد و نیز لوله‌های مورد نیاز برای رفع مشکلات مردم شریف از سوی مدیرعامل محترم آب استان با درایت بخشدار سرخ‌رود و حمایت عزیزان وارد شهر شده تا مقداری از تالمات عزیزان در این تنش آبی کمتر بشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار