جلسه هماهنگی مراسم تجلیل از پیشکسوتان هفته دفاع مقدس استان لرستان برگزار شد

جلسه هماهنگی مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان در سالن جلسات سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱ - 14September 2021

جلسه هماهنگی  مراسم تجلیل از پیشکسوتان هفته دفاع مقدس استان  لرستان برگزار شدبه گزارش خبرنگاردفاع‌پرس از  خرم آباد، جلسه هماهنگی  مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس امروز (سه‌شنبه) با حضور سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، برخی از کارکنان این اداره کل، سرهنگ پاسدار ماشاءالله بازگیر فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد، برگزار شد. 

سرهنگ  پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در این جلسه از برگزاری آئین تجلیل از یک میلیون نفر پیشکسوت دفاع مقدس در سراسر کشور به دستور رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح خبر داد و اظهار داشت: امسال سومین سالی است که این مراسم به‌صورت متمرکز در تمام استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانس در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد، افزود: آئین مرکزی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهر  خرم آباد، روز 30 شهریور همزمان با سراسر کشور بر گزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان  لرستان با تأکید بر ضرورت رعایت صددرصدی پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم‌ تصریح  کرد: در این مراسم تعدادی از خانواده های شهدا نیز حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها