نماینده ولی فقیه در گیلان:

پاسداشت هفته دفاع مقدس باید زیبا و پر رنگ برگزار شود

آیت‌الله «فلاحتی» مجاهدت‌های ملت ایران در دفاع مقدس را الگوی مقاومت برای دیگر ملت‌های آزاده دانست و گفت: پاسداشت هفته دفاع مقدس وظیفه تمام آحاد جامعه است و این ایام باید زیبا و پر رنگ برگزار شود.
کد خبر: ۴۷۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹ - 14September 2021

پاسداشت هفته دفاع مقدس باید زیبا و پر رنگ برگزار شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز (سه‌شنبه) در دیدار فرمانده و معاونان سپاه ناحیه مرکزی رشت با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یاد و خاطره جهادگران و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

نماینده ولی فقیه در گیلان مجاهدت‌های ملت ایران در دفاع مقدس را الگوی مقاومت برای دیگر ملت‌های آزاده دانست و تصریح کرد: پاسداشت هفته دفاع مقدس وظیفه تمام آحاد جامعه است و این ایام باید زیبا و پر رنگ برگزار شود.

وی با تاکید بر بهره گیری از همه ابزار‌هایی که هفته دفاع مقدس را مستحکم و بالنده نگه می‌دارد، خاطرنشان کرد: هنوز جایگاه دفاع مقدس برای جامعه تبیین نشده و هفته دفاع مقدس بهترین موقعیت برای تبیین این جایگاه برای نسل معاصر است.

آیت الله فلاحتی افول موریانه‌ای آمریکا را از شعله‌های دفاع مقدس برشمرد و افزود: در طول هشت سال دوران دفاع مقدس تعداد ۴۵۰ هزار نفر از گیلان در جنگ به طور مستقیم حضور داشتند.

وی در ادامه خواستار توجه ویژه به محله‌های محروم رشت شد و تاکید کرد: بخش فرهنگی محله‌های محروم نیاز به توجه ویژه دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رصد محله‌های محروم و ارائه راهکار برای محرومیت زدایی از این مناطق حائز اهمیت است، تصریح کرد: ایده‌های جدید در محرومیت زدایی از محله‌های محروم اثرگذار است.

وی امام (ره) و انقلاب اسلامی را مولود حوزه‌های علمیه و مسجد ذکر کرد و متذکر شد: سپاه نیز مولود انقلاب است؛ بنابراین سپاه و انقلاب از هم جدایی ناپذیر هستند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به جذب حداکثری جوانان به پایگاه‌های مقاومت و دعوت این قشر به مساجد، اظهار داشت: از همه شیوه‌های مشروع برای دعوت جوانان به مساجد باید بهره گرفته شود.

وی گرایش جوانان به مساجد را حائز اهمیت خواند و افزود: تلاش کنید جوانان را به مسجد پیوند دهید و بسیج این توانمندی را دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سرمایه گذاری دشمن به منظور ترویج بی بند و باری در خانواده ها، خاطرنشان کرد: تلاش کنید حجاب را در خانواده‌ها نهادینه کنید.

وی با تاکید بر ارتباط با ستاد امر به معروف و نهی از منکر، افزود: اگر سپاه و بسیج در عرصه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند بسیاری از ولنگاری‌ها برطرف می‌شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خودصیانتی از موضوع‌های مهم در افراد است، تاکید کرد: برنامه‌های اخلاقی و تربیتی در راستای خودصیانتی تاثیرگذار است.

وی به ماندگاری راه امام (ره) و انقلاب اشاره کرد و متذکر شد: حرکت امام (ره) و انقلاب جاوید است و نباید از این کاروان غافل شویم.

مراکز واکسیناسیون شبانه روزی کرونا در رشت راه اندازی می‌شود

«سید اکبر قاسمی» فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در دیدار مذکور با اشاره به واکسیناسیون ۳۷۰ هزار نفر از مردم رشت در برابر ویروس کرونا، اظهار داشت: مراکز واکسیناسیون شبانه روزی کرونا در رشت راه اندازی می‌شود

رخنه‌های فرهنگی رشت شناسایی شد

حجت الاسلام «احمد ربانی نژاد» مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در دیدار مذکور با بیان اینکه رخنه‌های فرهنگی رشت شناسایی شده است اظهار کرد: تقویت و مساجد و هم افزایی بین مجموعه‌های فرهنگی از اولویت برنامه‌های ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها