با حضور فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس؛

ابعاد نبرد لشکر ۱۰ سیدالشهدا در عملیات کربلای ۵ بررسی شد + تصاویر

جلسه کارگروه تدوین نبرد عملیات کربلای ۵ با حضور سردار فضلی و فرماندهان واحد‌ها و گردان‌های لشکر ۱۰ شرکت‌کننده در این عملیات در تیپ حضرت زهرا (سلام الله علیها) برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ - 15September 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اولین جلسه کارگروه تدوین نبرد عملیات کربلای ۵ با حضور سردارحاج علی فضلی و فرماندهان واحد‌ها و گردان‌های لشکر ۱۰ شرکت کننده در این عملیات دیروز (سه‌شنبه) در ساختمان شهید موحد دانش واقع در تیپ حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد.

در این جلسه بعد از عرض خیر مقدم توسط فرمانده تیپ حضرت زهرا سلام الله علیها، سردار حاج علی فضلی در خصوص دستور جلسه توضیحاتی داد و سپس پژوهشگر و نویسنده نبرد کربلای ۵ به تشریح طرح نامه تدوین نبرد کربلای ۵ پرداخت و در ادامه فرماندهان گردان‌ها و واحد‌ها نظرات خود را درباره جمع آوری و تدوین این نبرد کربلای ۵ ارائه دادند.

سردار محسن سوهانی به عنوان مدیر و ناظر تدوین نبرد کربلای ۵ لشکر ۱۰ و برادر یدالله ایزدی راوی نبرد کربلای ۵ به عنوان پژوهشگر و نویسنده این نبرد تعیین شدند.

لشکر ۱۰ سیدالشهدا علیه السلام با شکستن دژ شلمچه در ۱۹ دی‌ سال ۱۳۶۵ وارد نبرد کربلای ۵ شد و با تصرف پنج ضلعی شلمچه، سنگر‌های هلالی را فتح کرد و در این نبرد از یگان‌های اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با دشمن بود.

ابعاد نبرد لشکر ۱۰ سیدالشهدا در عملیات کربلای ۵ بررسی شد

ابعاد نبرد لشکر ۱۰ سیدالشهدا در عملیات کربلای ۵ بررسی شد

ابعاد نبرد لشکر ۱۰ سیدالشهدا در عملیات کربلای ۵ بررسی شد

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها