در دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه با سرتیپ آشتیانی مطرح شد؛

لزوم توسعه همکاری «ندسا» با صنعت دفاعی/ نقش مؤثر ارتش و سپاه در تأمین امنیت آبراهه‌های حساس

در دیدار دریادار تنگسیری با وزیر دفاع، بر ضرورت توسعه همکاری نیروی دریایی سپاه با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع تأکید شد.
کد خبر: ۴۷۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ - 15September 2021

دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه با وزیر دفاعبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

دریادار تنگسیری در این دیدار با تبریک انتصاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع اظهار داشت: امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از اقتدار، توانمندی و آمادگی‌های بسیار زیادی برخوردار بوده و این توانمندی‌ها مرهون هدایت‌ها و فرماندهی داهیانه و مدبرانه فرمانده معظم کل قواست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تعامل این نیرو با صنعت دفاعی را بسیار خوب و شایسته ارزیابی و عنوان کرد: در حوزه تأمین تجهیزات و ادوات دریایی تعامل مطلوبی با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برقرار بوده و امیدواریم این تعامل و همکاری‌ها روزافزون شود.

امیر آشتیانی نیز در این دیدار با تجلیل از آمادگی‌های رزمی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت راهبردی خلیج فارس و دریای عمان و آبراهه‌های حساس جمهوری اسلامی را مرهون آمادگی‌های دفاعی نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران دانست و خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاکریم که امروز تجارت در حوزه دریایی و فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در بستر دریا از امنیت وصف‌ناپذیری برخوردار است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها