فرمانده پایگاه ششم شکاری بوشهر تأکید کرد؛

لزوم نامگذاری معابر و خیابان‌های استان بوشهر به نام شهدای خلبان

«صدوقی» گفت: در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای خلبان لازم است معابر و خیابان‌های شهر را به نام این شهدا نام‌گذاری کنیم.
کد خبر: ۴۷۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ - 15September 2021

لزوم نامگذاری معابر و خیابان های استان بوهشر به نام شهدای خلبانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، امیر «نعمت‌الله صدوقی» فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مجموعه پایگاه ششم شکاری در زمان دفاع مقدس مسئولیت سنگینی بر دوش داشت و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

وی به اولین پاسخ به تهاجم صدام از پایگاه ششم شکاری شهید «یاسینی» بوشهر اشاره کرد و گفت: جنگنده های پایگاه ششم شکاری در کمتر از دو ساعت از این تهاجم  از باند بلند شدند و حماسه اولین پاسخ را خلق کردند.

این مسئول با بیان اینکه بررسی ها نشان می دهد که نتیجه ای که صدام در آغاز جنگ تحمیلی پیش بینی کرده بود نقش بر آب شد افزود: پایگاه ششم شکاری نقش به سزایی در پیروزی های دوران هشت سال دفاع مقدس داشت.

امیر صدوقی با تاکید بر اینکه باید تلاش ها و فعالیت های پایگاه ششم شکاری نشان داده شود خاطرنشان کرد: هفتاد و پنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن ایرانی سهند و ناوبندر مکران پس از 133 روز دریانوردی در دریاهای آزاد و اقیانوس‌ها و طی 44 هزار کیلومتر، به آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران رسید و مورد استقبال قرار گرفت.

صدوقی اطلاع رسانی و آگاهی درباره حماسه اولین پاسخ به تهاجم صدام به نسل جوان بوشهری را ضروری دانست و گفت: در جهت زنده نگه داشتن و حفظ ارزش های دفاع مقدس تبلیغات بسیاری باید درباره شهدا برای جوانان انجام داد. در راستای یاد و خاطره شهدای خلبان لازم است معابر و خیابان های شهر را به نام این شهدا نامگذاری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار