جانشین سپاه قائم آل محمد استان سمنان:

اجرای بیش از ۲ هزار برنامه توسط اقشار بسیج سمنان در هفته دفاع مقدس

شوقانی گفت: بیش از ۲ هزار برنامه در اقشار ۲۲ گانه بسیج با مشارکت دستگاه‌های متناظر اجرا خواهد شد و نیز در این ایام نمایشگاه دفاع مقدس را نیز خواهیم داشت که اقدامات رزمندگان ما در آن زمان را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۴۷۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 15September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «منصور شوقانی» جانشین سپاه قائم آل محمد استان سمنان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس با نام «ما مقتدریم» اظهار داشت: این شعار بر اساس هویت و عزت ملی به این عنوان نامیده شده است.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه در چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس ۴۱ عنوان برنامه اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: در این ایام به یاد ۳ هزار شهید استان ۳ هزار فعالیت مختلف در قالب کمیته نیرو‌های مسلح سپاه و بسیج در استان برگزار خواهد شد. همچنین در روز ۳۱ شهریور رژه خودرویی متمرکز در شهر سمنان و شاهرود با حضور کلیه نیرو‌های مسلح برگزار خواهد شد. با توجه به تقارن ایام اربعین و هفته دفاع مقدس می‌توان فرهنگ ایثار وشهادت و از خودگذشتگی با رویکرد عاشواری حسینی را به نمایش گذاشته.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به عدم حضور گسترده مردم در پیاده روی اربعین حسینی، خاطر نشان کرد: ظرفیت بسیار خوبی برای همه دست اندرکاران برنامه‌های دفاع مقدس ایجاد شده است که از این عاشقان جامانده در برنامه‌های جاماندگان اربعین حسینی استفاده کند. با توجه به شروع سال تحصلی نیز برنامه زنگ مقاومت به همراه روایت گری در شبکه شاد در قالب برنامه‌های اسطوره‌ها برگزار خواهیم کرد.

شوقانی با بیان اینکه در این هفته با توجه به ایثار مدافعان سلامت، تجلیل از این قهرمانان را خواهیم داشت، افزود: در این مدت شیوع ویروس کرونا عرصه ایثار و جهاد دیگری در بین مدافعان سلامت ایجاد کرد و این مدافعان نقش آفرینی زیادی کرده اند.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه خدمت رسانی به محرومان در این ایام افزایش پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا ادامه خدمت رسانی به محرومین و مناطق محروم در قالب کاروان خدمت که در طول سال انجام می‌گرفت به صورت ویژه تری انجام گیرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار برنامه در اقشار ۲۲ گانه بسیج با مشارکت دستگاه‌های متناظر اجرا خواهد شد، ابراز کرد: در این ایام نمایشگاه دفاع مقدس را نیز خواهیم داشت که اقدامات رزمندگان ما در آن زمان را نشان می‌دهد.

شوقانی پیاده روی گسترده مردم در روز اربعین حسینی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست، و عنوان کرد: این برنامه با حضور گسترده مردم و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی با حضور عاشقان و جامندگان اربعین حسینی در سراسر استان سمنان برگزار خواهد شد.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به طرح جهاد سلامت در سراسر استان سمنان، بیان کرد: در این مدت تمرکز بیشتری در قالب طرح شهید سلیمانی ایجاد خواهد شد و با ورود واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون به کمک خدا این ویروس هر چه سریع‌تر از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه در این ایام مراکز درمانی سپاه به صورت رایگان و یا تخفیف دار به مردم استان خدمت رسانی خواهند کرد، تشریح کرد: در این هفته با ویزیت رایگان پزشکان و دندان پزشکان در مناطق محروم به این خدمت قدرت بیشتری خواهیم بخشید.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بیش از هزار برنامه یادواره‌ای در محلات استان سمنان برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم‌ در قالب برنامه آبروی کوچه‌ها افتخار محله در سراسر استان سمنان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام /

 

نظر شما
پربیننده ها