فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد خبر داد؛

خدمات‌رسانی بسیج در مراکز واکسیناسیون استان یزد

سردار «پورشمسی» گفت: بسیجیان استان یزد در بیش از ۱۲ مرکز واکسیناسیون همکاری دارند و سه مرکز هم به‌صورت ۱۰۰ درصدی توسط بسیج اداره می‌شوند.
کد خبر: ۴۷۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ - 15September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد، در حاشیه سفر خود به شهرستان «بافق» و بازدید از مرکز واکسیناسیون بسیج در خانه بهداشت شهید «تفکری مبارکه»، اظهار داشت: با تلاش شبکه بهداشت و کادر درمان، مقدمات خوبی برای واکسیناسیون فراهم شده است و نیرو‌های بسیج نیز در این راستا فعالیت چشمگیری دارند.

وی افزود: یکی از محور‌های طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی»، حضور بسیجیان در اجرای طرح واکسیناسیون است و با توجه به اینکه اجرای واکسیناسیون کمک بزرگی به کنترل ویروس کرونا دارد، با این اقدامات انتظار داریم پایداری خوبی برای کنترل این ویروس داشته باشیم.

سردار پورشمسی گفت: بسیجیان در راستای طرح شهید سلیمانی، از ابتدای شیوع کرونا در پنج گام مختلف خدمت‌رسانی کرده‌اند و در حال حاضر هم از عمده‌ترین فعالیت‌ها و محور‌های این طرح، کمک به واکسیناسیون حداکثری و همکاری با کادر درمان از طریق جامعه بسیج پزشکی است.

وی افزود: بسیجیان استان یزد در بیش از ۱۲ مرکز واکسیناسیون همکاری دارند و سه مرکز هم به‌صورت ۱۰۰ درصدی توسط بسیج اداره می‌شوند که امیدواریم با همت شبکه بهداشت و درمان و بسیج به‌ویژه بسیج خواهران با اطلاع‌رسانی درست و به‌موقع گام مهمی در ریشه‌کنی این بیماری برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار