عضو شورای اسلامی شهر:

راه اصلاح بروکراتیک توجه به مطالبات رهبر انقلاب اسلامی است

اقراریان گفت: راه اصلاح بروکراتیک و حکمرانی نگاه درست به بیانات رهبر انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۷۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ - 15September 2021

راه اصلاح توجه به مطالبات رهبری استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست مجمع ملی مطالبه‌گران مردمی مدیریت شهری، اظهار داشت: نظام توحیدی یک عنصر بسیار مهم در مطالبه گری است. در حال حاضر انقلاب اسلامی در راستای نظام توحیدی یک ماموریت بسیار کلان را دنبال می‌کند و اثرگذاری بزرگی را در جهان رقم زده است.

وی با بیان اینکه مطالبه گری باید با برنامه و دقیق صورت بگیرد تصریح کرد: اگر نظامات برنامه ریزی را شناسایی نکنیم مطالبه گری به نقطه مطلوبش نمی‌رسد.

اقراریان ادامه داد: فساد در بدنه مدیریت شهری ریشه کرده و مبارزه با این مساله نیازمند نظامات برنامه ریزی دقیق هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: ریشه برخی فساد‌های موجود در مدیریت شهری، الگو‌های حکمرانی است که از غرب نشات گرفته است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه برای حل مساله نیازمند ابزار حل مساله هستیم تصریح کرد: ما کماکان در بروکراتیک سیاه دوره پهلوی حرکت می‌کنیم. این نکته درست است که فساد سیستمی نیست، اما در سیستم قطعا فاسد وجود دارد و سیستم فساد زاست.

اقراریان افزود: راه اصلاح این وضعیت تغییر حکمرانی و نگاه درست به بیانات رهبر انقلاب اسلامی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مادامی که الگوسازی صورت نگیرد تاثیر گذاری در سیستم نخواهیم داشت. مطالبه گری و مبارزه با فساد در ذیل حکمرانی تعریف می‌شود بنابراین در این حکمرانی باید الگوسازی در خصوص مبارزه با فساد شکل بگیرد. در گام دوم باید به دنبال الگوسازی برویم، مطالبه گری از جمله موضوعات مهمی است که رهبر انقلاب در گام دوم به آن تاکید کردند.

اقراریان تاکید کرد: مطالبه گری دقیقا ناظر به حل مساله است و باید تمام امکانات را پای کار مطالبه گری و حل مساله بیاوریم.
برای مطالبه گری باید جامعه را همراه کنید و یکی از راه‌های همراه کردن جامعه گفت‌وگو است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها