فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران:

۶۷ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گچساران اجرا می‌شود

سرهنگ پسنده گفت: ۶۷ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سرفصل های مختلف در شهرستان گچساران و روستاهای تابعه این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ - 15September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «باقر پسنده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: ۶۷ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سرفصل‌های مختلف در شهرستان گچساران و روستاهای تابعه این شهرستان اجرا می‌شود که مراسم رژه خودرویی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، برپایی و افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی، مسابقه وصیت‌نامه شهید سلیمانی در فضای مجازی و زنگ مقاومت در مدارس از مهم‌‌ترین این برنامه‌ها است.

وی افزود: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری اردوهای فرهنگی زیارتی و نشست‌های بصیرتی، برگزاری مراسم شبی با شهدا، میز خدمت و بازدید مسئولان از محلات کم‌برخورار از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس در گچساران اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی، نشست های بصیرتی و سیاسی و فرهنگی، اردوهای جهادی، مسابقه فضای مجازی انس با شهدا، دیدار و سرکشی از کادر درمان، توزیع نوشت‌افزار بین نیازمندان و طرح همگام با کشاورز را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد و گفت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با بصیرت الهی و پیروی از فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و افتخار بزرگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

پسنده ابراز کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما مقتدریم» است و تمام این برنامه‌ریزی‌ها بر مبنای اهداف، رویکرد گفتمانی، سیاست‌ها و راهبردهای حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس انجام شده است.

وی تصریح کرد: میزبان اصلی برنامه‌های هفته دفاع مقدس مردم هستند زیرا نقش آفرینان این حماسه عظیم خود آنان بودند و دوران دفاع مقدس نشان داد که در سایه اتحاد، ایمان و توکل به خدای متعال می‌توان از همه سختی‌ها عبور کرد و در مقابل دشمنان ایستاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران بیان کرد: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند چراغ راهی برای نسل‌های جوان کشورمان باشد که با روحیه خودباوری و عزت‌مداری در راستای اهداف انقلاب اسلامی که همان زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است نیز گام برادرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار