مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان:

متناسب با هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری لرستان ۱۲۰ برنامه اجرا می‌کند

محمدی با بیان اینکه از سوی کانون پرورش فکری لرستان؛ ۱۲۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در لرستان اجرا می‏‌شود، گفت: برنامه‎های هفته دفاع مقدس متناسب با شرایط کرونایی با رویکرد مجازی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در سطح مراکز فرهنگی هنری استان لرستان پیش‎بینی شده است.
کد خبر: ۴۷۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ - 15September 2021

متناسب با هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری لرستان 120 برنامه اجرا می کند

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمدجواد محمدی» مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان امروز، ۲۴ شهریورماه در جمع خبرنگاران با با بیان اینکه از سوی کانون پرورش فکری لرستان؛ ۱۲۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در لرستان اجرا می‏‌شود، اظهار داشت: برنامه‎های هفته دفاع مقدس متناسب با شرایط کرونایی با رویکرد مجازی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در سطح مراکز فرهنگی هنری استان لرستان پیش‎بینی شده است.

وی افزود: برنامه‎ها به‎گونه‌ای پیش‎بینی شده‎اند که مفاهیم و ارزش‎های دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان با واسطه‎های تربیتی و فرهنگی انتقال یابند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، برنامه‎های متنوعی مانند قصه‎گویی، نمایش، نقاشی، سفالگری و شعر با توجه به کیفیت اجرا و محتوای مناسب مدنظر است که با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته از سوی مراکز فرهنگی، هنری و شورای فرهنگی استان، بیش‎از ۱۲۰ برنامه برای اجرا در هفته دفاع مقدس پیش‎بینی شده است.

محمدی با اشاره به برگزاری کارگاه‎های مختلف در این هفته، ادامه داد: معرفی زندگی و تشریح وصیت‎نامه شهدای والامقام دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان در قالب ساخت نماهنگ و دعوت از خانواده ایشان، از دیگر برنامه‎های این هفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدای با اولویت شهدای نوجوان و تجلیل از آن‌ها و همچنین دعوت از نویسندگان حوزه دفاع مقدس در دستور کار مراکز در سراسر استان است، به برپایی نمایشگاه‎های مجازی کتاب و نقاشی، سفال‎گری، خوشنویسی و عکس شهدا اشاره کرد و گفت: در کنار نشست‏‌های مجازی که با موضوع دفاع مقدس در گروه‎های کانون برگزار خواهد شد، نماهنگ‎ها و پادکست‎هایی نیز با موضوع رشادت‎های رزمندگان جبهه‎های جنگ علیه باطل و عملیات‎های مخلتف و معرفی شهدا و زندگی‎نامه آن‌ها تولید و منتشر خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها