فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان:

حماسه‌های دوران دفاع مقدس منشا غرور ملی برای مردم سلحشور ایران است

«طرفی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی، حماسه‌های این دوران را منشا غرور ملی برای مردم سلحشور ایران دانست و گفت: توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب شد.
کد خبر: ۴۷۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶ - 15September 2021

حماسه های دوران دفاع مقدس منشا غرور ملی برای مردم سلحشور ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت گرامیداشت هشت سال حماسه و ایثار، برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس امروز در سپاه دشت آزادگان اعلام شد.

سرگرد پاسدار «مهدی طرفی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی، حماسه‌های این دوران را منشا غرور ملی برای مردم سلحشور ایران دانست و اظهار داشت: توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب شد.

وی در ادامه به بیان مجموع برنامه‌های اجرایی این هفته در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور، برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای سلامت، برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس، توزیع بسته‌های معیشتی، تولید محتوا در فضای مجازی و چندین برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج از جمله برنامه های شاخص این شهرستان هستند.

طرفی در ادامه به پرهیز از تجمعات در برنامه های امسال هم اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا سعی کردیم که برنامه های فیزیکی را محدود کرده و بیشتر به برنامه های رسانه ای و تبلیغاتی رو بیاوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار