نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

قیام هدفمند امام حسین (ع) محدود به زمان و یک نسل نیست

«حسینی بوشهری» گفت: امر به معروف و نهی از منکر و قیام هدفمند امام حسین (ع) محدود به زمان و یک نسل نیست و تا دامنه تاریخ باقی و اثر گذار است.
کد خبر: ۴۷۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱ - 15September 2021

قیام هدفمند امام حسین (ع) محدود به زمان و یک نسل نیستبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌اللّه «سیدهاشم حسینی بوشهری» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم رونمایی از برنامه‌های ماه  صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: تولید ۴۰ هزار دقیقه ویژه برنامه محرم و صفر کاری مهم ارزشمند است. انعکاس رسانه‌ای الگوسازی اهداف قیام کربلا و ترویج آموزش‌های تخصصی و همگانی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در اقشار مختلف جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر و قیام هدفمند امام حسین (ع) محدود به زمان و یک نسل نیست و تا دامنه تاریخ باقی و اثر گذار است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به قیام سراسر شوق، عاطفه، منطق و شجاعت کربلا افزود: امام حسین و یاران باوفایشان با فدا کردن جان، اسلام را زنده نگه داشته و اگر فداکاری امام حسین نبود اکنون اثری از اسلام نبود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار