نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

حماسه دفاع مقدس تا همیشه در تاریخ ماندگار شد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: با مقاومت و ایثار رزمندگان حماسه دفاع مقدس تا همیشه در تاریخ ماندگار شد.
کد خبر: ۴۷۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ - 15September 2021

حماسه دفاع مقدس تا همیشه در تاریخ ماندگار شد

حجت الاسلام «عسگر دیرباز» نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: یکی از دلایل پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس داشتن روحیه خودباوری، مقاومت و ایثار رزمندگان بود.

وی گفت: در آن زمان ملت ایران چنان با دستان خالی در مقابل دشمنان ایستادند که نتها یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیافتاد بلکه تا همیشه تاریخ این حماسه ماندگار شد. از این رو اقتدار و عزت امروز کشور مرهون مجاهدت ها و رشادت های جانبازان، رزمندگان و شهدای گرانقدر است.

حجت الاسلام دیرباز با اشاره به هجمه های دشمنان علیه ملت ایران با ابزار مختلف از جمله تحریم نیز گفت: تجربه نشان داده هرگاه در برابر این نوع توطئه ها با قدرت و با اتکا به توان داخلی ایستادگی کردیم دستاوردهای خوبی به دست آوردیم. یقینا امروز نیز با بهره مندی از تفکر جوانان پویا و انقلابی و اتکا به توان داخلی می توان همچون دوران دفاع مقدس شاهد افتخار آفرینی های ارزشمندی  در راستای اعتلای کشور بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها