فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران مطرح کرد؛

بهره‌گیری از مدل برگزاری انتخابات برای انجام واکسیناسیون

زالی با تأکید بر ضرورت سرعت‌بخشی به روند تزریق واکسن کرونا گفت: ‌می‌توانیم برای تسریع در روند واکسیناسیون از مدل «رأی‌گیری در مواقع برگزاری انتخابات» استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۷۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ - 16September 2021

‌می‌توانیم برای تسریع در روند واکسیناسیون از مدل رای گیری استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا زالی» فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران صبح امروز (پنجشنبه) در آیین بهره‌برداری از مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون کرونا نیروی زمینی سپاه مستقر در ورزشگاه تختی تهران، اظهار داشت: تلاش نیروی زمینی سپاه در مقابله با کرونا تاکنون بر پایه مساعدت و همکاری کامل بوده است.

وی ادامه داد: امروز هم که موضوع واکسیناسیون مردم در برابر این بیماری مطرح است، بهداری نیروی زمینی سپاه تمام ظرفیت‌های خود را برای تسهیل واکسیناسیون پای‌کار آورده‌ و بعد از صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تسریع واکسیناسیون، نیروی زمینی سپاه نقش پررنگی را تاکنون ایفا کرده است.

زالی افزود: امروز در تهران هنوز همه ظرفیت‌ها به فعل تبدیل نشده است؛ لذا همان‌گونه که فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه عنوان کرد، می‌توانیم برای تسریع در روند واکسیناسیون از مدل رأی‌گیری در مواقع برگزاری انتخابات استفاده کنیم؛ زیرا در روز‌های انتخابات در تهران بیش از سه هزار و ۸۰۰ حوزه رأی‌گیری داریم و در همین انتخابات اخیر بیش از ۶۱ هزار نفر در فرآیند اخذ رأی در تهران مشارکت داشتند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: بر این اساس، استفاده از این شیوه غیرقابل دسترس نیست؛ البته تحقق این موضوع هم منوط به تأمین واکسن مورد نیاز توسط وزارت بهداشت است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار