معرفی کتاب؛

«تانک‌های عراقی»

کتاب «تانک‌های عراقی» از مجموعه طنز پنج جلدی «ماست من شیرینه»، به قلم «محمدعلی همتی» توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به زیور طبع آراسته شده است.
کد خبر: ۴۷۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 16September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، کتاب «تانک‌های عراقی» از مجموعه طنز پنج جلدی «ماست من شیرینه»، به قلم «محمدعلی همتی» به زیور طبع آراسته شده است.

این کتاب توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در بهار سال ۱۴۰۰ در ۳۶ صفحه به چاپ رسیده است.

در بخشی از متن کتاب آمده است:

من یک ماست فروشم. تو این اوضاع کسادی بازار، کاری ندارم جز این که یک تکه کارتن تخم مرغی بردارم و با نیزه و مرکب شروع کنم سیاه مشق نوشتن برای اون‌هایی که دلشون گرفته و حوصله هیچ‌کاری ندارن؛ برای اون‌هایی که دلشون از دست باجناق‌شون یک کاسه آب دوغ خیار شده.

برای خانمی که آقای خونه بهش کم‌محلی می‌کنه و برای آقایی که خانمش مدام نق می‌زنه؛ گل پسرایی که تو فضای مجازی هستن و دختر خانمایی که دارن با بینی و لب و لوچه شون ور می‌رن. خلاصه این چهارتا جمله را هرکسی خواست بخونه، بخونه. خدا بده برکت! ماست من خیلی شیرینه! 

برای سلامتی رزمندگان اسلام بلند صلوات!... از زیر آینه قرآن آمدیم بیرون و راهی شدیم سوسنگرد. وقتی رسیدیم آن‌جا، کسی برای استقبال و خوش‌آمدگویی نیامده بود. نه مراسمی، نه هیچی! همه‌چیز درب و داغون شده بود؛ کوچه‌ها، خونه‌ها، مغازه‌ها. حتی سیدالرئیس صدام به اتوبان‌ها و هتل‌های پنج شش ستاره و هایپرمارکت‌های زنجیره‌ای هم رحم نکرده بود، چه برسه به مرغ و خروس و بزغاله عمو موسی!

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها