مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد؛

لزوم تعامل و همفکری بسیج محلات و طلاب در راستای پاسخگويی علمی به شبهات و تقویت مسائل اعتقادی

رضیان با تأکید بر تعامل و همفکری بسیج محلات و طلاب در راستای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک گفت: باید از این فرصت برای پاسخگويی علمی به شبهات و تقویت مسائل اعتقادی بهره برد.
کد خبر: ۴۷۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ - 16September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «فرزانه رضیان» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، در نشست تعاملی با مسئول بسیج جامعه زنان، مدیریت حوزه علمیه صدیقه کبری(س) و ارکان شجره طیبه صالحین شهرستان بهار اظهار داشت: بسيج طلاب و روحانيون غنی از نيروهای روحانی و طلبه با انگيزه، مؤمن و انقلابی است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین عوامل موفقیت در هر عرصه‌ای تعاملاتی است که بین اقشار مختلف برقرار است، گفت: تعامل و همفکری بسیج محلات و بسیج طلاب در راستای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک بسیار حائز اهمیت است و باید از این فرصت در راستای پاسخگويی علمی به شبهات و تقویت مسائل اعتقادی بهره برد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان کفت: با توجه به تأثیر کیفی حوزه علمیه در تحقق ماموریت بسیج لازم است که بسیج طلاب در راستای بصیرت‌افزایی در جامعه با استفاده از  هادیان سیاسی بسیج و نیز حضور مبلغان آموزش دیده در سطح پایگاه‌های بسیج، مساجد و محلات در اشاعه فرهنگ اسلامی و تفكر بسيجی نقش‌آفرینی کند و وارد میدان شوند.

«طاهره نیری» مدیر حوزه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار نیز در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی میان بسیج محلات و بسیج طلاب و روحانیون وجود دارد امیدواریم این تعاملات هر چه بیشتر و بهتر تقویت و توسعه پیدا کند.

نیری افزود: طلاب مدرسه علمیه صدیقه کبری با حضور فعال در حلقات صالحین و برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری اقدام به انجام کارهای فکری و تربیتی در سطح اجتماعی و تقویت اعتقادات و معنویات و معرفت‌افزایی و ارتقای بصیرت اقدام کرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به مصوبات و تفاهم‌نامه‌های بسیج محلات و بسیج طلاب، تعاملات سازنده در راستای بصیرت افزایی و ارتقای معنویت عموم مردم با تاثیر کیفی در تحقق اهداف بسیج و ارتقاء نقش آفرینی در عرصه‌های مورد نیاز در حوزه خانواده و تربیت نسل داشته و امیدواریم با بیشتر شدن تعاملات بین بسیج طلاب و بسیج محلات انسجام‌بخشی در تمام مولفه‌های توسعه و پیشرفت ملی را شاهد باشیم.

در پایان این نشست مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) از زحمات استادیار و سرمربی حلقات شجره طیبه صالحین حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س)  شهرستان بهار تقدیر و تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار