تشکر عمران خان از ایران بابت حمایت از طرح پاکستان درباره همسایگان افغانستان

دفتر نخست‌وزیر پاکستان می‌گوید وی در دیدار با رئیس‌جمهور ایران از مواضع تهران بابت حمایت از طرح پاکستان درباره حمایت از همسایگان افغانستان تشکر کرده است.
کد خبر: ۴۷۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ - 16September 2021

تشکر عمران خان از ایران بابت حمایت از طرح پاکستان درباره همسایگان افغانستانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان از ایران بابت حمایت از طرح اسلام‌آباد درباره کشور‌های همسایه افغانستان تشکر کرده است.

طبق بیانیه دفتر نخست‌وزیری پاکستان، عمران خان امروز در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای، امروز پنجشنبه در شهر «دوشنبه» با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور ایران دیدار کرده است.

عمران خان در این دیدار تأکید کرده بعد از ۴۰ سال فرصتی برای پایان دادن به درگیری و جنگ در افغانستان پیش آمده است. او تأکید کرده ضروری است از این فرصت برای ایجاد ثبات در افغانستان و جلوگیری از بحران انسانی استفاده شود.

وی همچنین اضافه کرده احترام به حقوق تمامی بخش‌های جامعه افغانستان و برقراری یک ساختار سیاسی تماماً فراگیر باعث تقویت تلاش‌ها برای ایجاد ثبات در افغانستان خواهد شد.

طبق این بیانیه، نخست‌وزیر پاکستان همچنین حمایت ایران از طرح پاکستان برای تعامل با کشور‌های همسایه افغانستان جهت رسیدن به سیاستی هماهنگ را مورد تمجید قرار داده است.

نخست‌وزیر پاکستان، علاوه بر این بر اهمیت تعامل جامعه بین‌المللی با افغانستان تأکید کرده است. عمران خان، بار دیگر از رئیس‌جمهور رئیسی دعوت کرده به پاکستان سفر کند. آیت‌الله رئیسی هم از عمران خان خواسته از ایران بازدید کند. تشکر عمران خان از ایران بابت حمایت از طرح پاکستان درباره همسایگان افغانستان

دفتر نخست‌وزیر پاکستان می‌گوید وی در دیدار با رئیس‌جمهور ایران از مواضع تهران بابت حمایت از طرح پاکستان درباره حمایت از همسایگان افغانستان تشکر کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار